Perny31 dec, 2016Nu har jag vart 'novis' i snart en månad..När går man upp som medlem? Har ju väntat en evighet känns de som bara på att komma ifrån Novis men är det fortfarande!? Bröstförstoring04Dela
Sheila0831 dec, 2016Sårskorpor?Det har gått 2 månader sen op och jag har fortfarande en liten sårskorpa under ena bröstet som varken blir mindre eller större. Har inga problem i övrigt, kliar inte och är inte irriterat. Men tycker det är konstigt att den inte försvinner när resten försvann efter ca 2 veckor. Hur länge hade ni sårskorpor? Bröstförstoring01Dela
Harleytjej2131 dec, 2016Kostnad implantatbyte, hur mycket fick ni betala? Hej POF systrar, Tänkte kolla med er alla som bestämde er för implantat byte till större och mindre. I samband med korrigering och inte. Min största fråga är, hur mycket fick ni betala och vad har ni gjort? Och var det i samband med korrigering eller inte? Kram och gott nytt år! Bröstförstoring05Dela
Bananaworld31 dec, 2016Alkohol hjälp!Hej på er! Det är nyårsafton och 12 dagar sedan min operation. Blir det någon större skada av lite alkohol ikväll? Ha en trevlig kväll, gott nytt år!!Bröstförstoring01Dela
happy31 dec, 2016Magnus Kjelsberg - Proforma ClinicNågon som har träffat/opererats av Magnus Kjelsberg på Proforma Clinic? Hur var han? Jag har en konsultation inbokad med honom 4/1 men hittar inte så mycket information om honom, så funderar på att byta.Bröstförstoring01Dela
happy31 dec, 2016Bröstförstoring & jobba?Hejsan! Jag är ny här på forumet och har miljoner frågor, men börjar med en. Jag har varit på en konsultation och ska på ytterligare en om ett par dagar. Ni som opererat brösten - har ni gått tillbaka till jobbet direkt efter operation, eller har ni varit lediga? Har ni haft fysiskt ansträngande jobb, eller stillasittande? Jag har eget företag m...Bröstförstoring015Dela
Perny31 dec, 2016Ni med piercing i bröstvårtan!Hur har ni gjort med den under operation? Vet att man inte ska ha smycken i under op men tänkte om man kunde sätta i en retainer i typ silikon som är mjuk och så under op och första läketiden? Någon som haft och kan hjälp mig? :)Bröstförstoring01Dela
Perny31 dec, 2016Ni som lagt in större implantat för att fylla utHur stora implantat har ni som haft lite hängigare bröst lagt i utan att gjort lyft? Jag tänker mig att jag vill lägga i så stora som möjligt för att fylla ut min befintliga hud om ni förstår vad jag menar? :) sen har jag ingenting emot fejklooken så är inte ute efter ett naturligt utseende heller. Är det vanligare att få DB när man gör så? Bör...Bröstförstoring09Dela
Antulainen30 dec, 2016Osäker på storleken... Hej! Var på konsultation och Patrik som rådde mig att välja 380cc då han sa att 315cc som vi först testade skulle ge ett "ledsen hund" utseende på brösten. Är dock rädd att det kommer att kännas för stort... Vill ju bara fylla ut det som tömdes eft r amningen. Någon annan i min storlek på kropp som kan tipsa eller har känt likadant... Man v...Bröstförstoring07Dela
Exotic30 dec, 2016Ni med småbarnHalloj! Är så arg på sambons just nu då han typ lovade mig att han skulle vara ledig hela januari och februari. Jag ska opereras den 25e jan och kan inte tidigarelägga op :/ Men nu ska han börja jobba andra veckan i februari och vi har en son som kommer vara 7,5 månad då. Jag ville läka ordentligt och inte behöva bära på honom osv och kunna sov...Bröstförstoring04Dela