Acer25 dec, 2016OP denna vecka!!!3 dagar kvar.. känner mig lugn men sjukt nervös för narkosen. Fler som opereras denna vecka? Hur går tankarna? Äntligen vår tur :)Bröstförstoring012Dela
taste25 dec, 2016Mer smärta i ena bröstetGjorde op för 5 dagar sedan och har sedan första början haft så extremt mkt ondare i västerbröstet. La in något större där vilket kanske är en bidragande orsak till en ökad smärta där.. Men det absolut mest obehagliga är att det känns som att implantatet ilar och nästan rör på sig där inne i det vänstra bröstet, medan höger bröst knappt känns att...Bröstförstoring05Dela
taste25 dec, 2016Illamående efter opHej, jag håller på att bli helt galen på illamåendet.. jag gjorde op för 5 dagar sedan och det tycks aldrig gå över.. äter till och med tabletter mot illamående men inte ens det hjälper. :( Kan jag få några goda råd på vägen? Någon mer som upplevt liknande?Bröstförstoring06Dela
Bun1125 dec, 2016Viktminskning - större/mindre bröst?Hej! Jag ha bestämt mig för att försöka gå ner ca 7 kg då jag gått upp en del vikt på sistone. Av nyfikenhet undrar jag om det finns någon med erfarenhet av viktminskning och bröstimplantat. Ser brösten större eller mindre ut? Kan tänka mig att de ser större ut eftersom att kroppen blir smalare och då ser implantaten större ut i jämförelse me...Bröstförstoring02Dela
marie7325 dec, 2016Hjälpfy nu börjar jag få panik har fått förkylning å en skit jobbig hosta så nu till min fråga hur ser man på att operera när man har förkylning och hosta men ingen feber ?Bröstförstoring01Dela
newboobs9025 dec, 2016Något är fel?För 3år sedan gjorde jag en bröstförstoring (300cc under muskeln). Har inte haft några komplikationer alls i stort sett, men den senaste tiden har jag fått en konstig huggande smärta i mitt högra bröst. Det gör inte ont att ta på det utan det är liksom en smärta som känns inne i kroppen, under bröstet på något konstigt vis. Kan det vara kapselbildn...Bröstförstoring04Dela
34an25 dec, 2016Snälla hjälp ang småbarnHej! Bokat tid för op men har barn på 11 mån och 3,5 år och undrar om det ens är möjligt att op då. Många olika svar då msn googlar men vad säger ni som op i samma sits? Mannen ska vara hemma ca 2 veckor enl planerna men sen är jsg själv med att köra till dagis och bära in och ut ut bil etc .. hur har det gått för er? Tack snälla då jag nu har...Bröstförstoring013Dela
Harleytjej2125 dec, 2016När kan man "använda" tuttarna så att säga?Hej, Min fråga är när och efter hur långt tid kan man börja njuta av tuttarna? Och börja använda dem i intima sammanhang så att säga? Min sambo undrar när han kan börja ta på dem och leka med dem typ osv. Haha! Utan att det blir någon fara för dem och läkningen osv. Och när kan man börja använda riktig bh eller gå utan bh helt? Hoppa...Bröstförstoring03Dela
Lillafrur24 dec, 2016Hjälp! Inlägget hoppar?Mitt ena implantat "hoppar" när jag rör mig så bröstmuskeln används. Inte att jag tar i eller så utan "råkar" spänna eller gör en rörelse där den används. Känns som om de hoppar ur fickan eller ligger fel..? 10 dagar sedan op. Är detta normalt? GOD JUL!Bröstförstoring08Dela
Perny24 dec, 2016Vart hittar ni bilder ni som är lite bredaxlade?!Hej! Jag har letat som en galning i några veckor nu efter bilder på folk som förstorat brösten som är lite bredare vid axlarna och som har lite större bröst sen innan. Jag har en ledsen G-kupa nu efter en viktnedgång och vill göra dom lite gladare igen :P har ni några tips vart man kan hitta bilder på lite kraftigare byggda tjejer med större brös...Bröstförstoring03Dela