Natash9707 dec, 2016OP Motiva Ergonomix Jag är så lycklig just nu, och lyckligare kommer jag att bli i Januari 17:e! Bröstförstoring00Dela
nume07 dec, 2016OP tid på plastikakademinJag har en OP tid för bröstförstoring i början på nästa år hos Johan Thorfinn på Plastikakademin i Linköping. Tycker att det inte finns särskilt många recensioner av honom då jag har letat. Är det någon som kan dela med sig? Bröstförstoring01Dela
Lillafrur07 dec, 20161 vecka kvarEn vecka kvar till operation idag. Jag längtar så jag spricker! Jag går ofta med ristestet och tror jag kommer bli nöjd med strl. Att sluta röka har gått bra också! Någon annan som opar nästa vecka? Hur förbereder ni er? Nu håller vi tummarna att allt går bra och att vi slipper komplikationer :)Bröstförstoring08Dela
Feelicia06 dec, 2016Ingen egen bröstvävnadHej! Finns det nån här inne som varit helt eller nästintill helt platt innan operation? Går det att få ett naturligt resultat utan att de blir för "bolligt" och hårt resultat med känslan att brösten sitter helt utanpå kroppen? Berätta gärna och visa bilder om ni har! Tack :)Bröstförstoring04Dela
borgen9506 dec, 2016trycker det på muskeln?Jag gjorde en bröstförstoring för lite över 1 år sedan och kan fortfarande bli smått öm i ena bröstet till och från men det beror helt och hållet på hur jag sovit/vilken "ställning" och hur tungt jag burit. Jag har varit hos en doktor som kollat ryggen och som sa att ryggen va överansträngd delvis av den ovana vikten av dom nya brösten men det...Bröstförstoring00Dela
Emma8906 dec, 2016Jörg eller TuveJa nu har jag bestämt mig för vilken klinik jag ska välja, men vem ska man välja? För & nackdelar tack! Jörg bohn eller Tuve Mårtensson? Planerad op är bröstförstoring & ev lyft.Bröstförstoring015Dela
Precious_197406 dec, 2016Galet svullna bröstHej allihop..! Jag sitter nyopererad på Citadell-kliniken med purfärska Tuve-bröst. Jag har i princip ingen smärta alls, förutom trycket över bröstet som jag misstänker kommer från bh:n.. åtminstone en del. Direkt efter operationen kändes brösten helt fantastiska, precis rätt storlek och huden var tunn och fin. Nu däremot.. shit alltså.. jag...Bröstförstoring08Dela
lillamy8206 dec, 2016BH storlek ?Alltså nu e jag lite nyfiken på vad ni har för bh storlek och hur mycket har ni lagt in? :) Om nån känner för att dela med sig, så gör gärna det .Bröstförstoring012Dela
Byn06 dec, 2016Op i mellandagarnaHej! Tänkte kolla om det är någon annan som ska op sig i mellandagarna? Fick tid lite snabbare än jag trodde:)Bröstförstoring066Dela
Selma201206 dec, 2016Vilka frågor bör man ställa innan fettsugning/fettransplantationHej Har en operation inbokad nu i december förr Body jet fettsugning + fettransplantation till bröst. Undrar om ni har förslag på frågor jag bör ställa till kirurgen innan operationen? Första gången jag blir sövd/opererad så svårt att veta vad man skall tänka på. Bröstförstoring01Dela