Beafiacajsa03 dec, 2016Operation februari 2017Hej hej, Nu har jag bokat operation, 14/2-17. Någon mer som ska operera sig i februari och vill följas åt? Ska operera mig på Citadell. Bröstförstoring00Dela
Äntligen7002 dec, 2016Blödning efter en hårt kramHej, har en fundering, tror ni man kan få en blödning av en hårt kram? Fick en kram i måndags, en väldigt hård av en storbystad kvinna, kände direkt efter kramen att det gjorde ont i höger bröst.och det har inte gått över, är mer öm i bröstet nu än innan. Har ringt kliniken och dom ville att jag skickade bilder och det har jag gjort. Det är inget...Bröstförstoring01Dela
Lina8102 dec, 2016Växer implantaten fast?För bara ett par veckor sedan kände jag riktigt hur implantatet flyttade på sig när jag använde bröstmusklerna. Detta känner jag nästan inte alls av längre. Växer implantaten fast så det är därför eller är det bara att jag helt enkelt vant mig?Bröstförstoring09Dela
lillamy8202 dec, 2016Bild * utvecklingHej :) Som alla vet så utvecklas brösten olika mycket. Nu har jag lagt ut min utveckling från vecka 3 och hur dom ser ut nu i vecka 13. För dom som är intresserad av att se :) Bröstförstoring022Dela
lillamy8202 dec, 2016Bröstband = ont i ryggenHej :) när jag har bröstbandet så upplever jag att jag får ont i ryggen. Det värker. Nån mer som får det av bröstbandet ? Men annars så tycker jag att den är väldigt bekväm, då den håller ihop brösten så dom inte känns så rörliga. Blir lite förvånad, för har läst att många upplever att bröstbandet är väldigt jobbigt. Har jag den fel kanske ? Skic...Bröstförstoring03Dela
Saandra001102 dec, 2016Storleksskillnad på nyopererad och två veckor senare! Vet att det är många som upplever sina bröst "platta" och små direkt efter operation. Hade själv samma känsla. Har lagt upp en jämförelsebild på hur de såg ut samma dag som operation och nu två veckor senare. Tycker brösten upplevs flera storlekar större och har fått en mycket finare form. Så även om det går olika snabbt för alla så gör tiden sitt!...Bröstförstoring04Dela
NervösJ01 dec, 2016Sport bh eller bh med bra stöd?Hej tjejer! Om 1v går min sjukskrivning ut och jag har då varit hemma i 4v, ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka till rutinerna nu igen!:) Min fråga är till er som redan opererat er - nu när jag ska tillbaka till jobbet så vill jag såå gärna ha en bättre och en bh med mer stöd i. Vad har ni kört på för nått eller har ni kanske blivit rekom...Bröstförstoring023Dela
BA8401 dec, 2016Nya bilder* 15dgrs bröstIdag tog jag lite bilder som jag la ut på min sida. Det har nu gått 15 dagar sen op och brösten ser mycket bättre ut i formen. De är fortfarande svullna och hårda och har ännu inte sjunkit ner ordentligt. Jag hoppas på mer underpool och skidbacke. Vad tror ni om det? Är lite orolig att det inte blir mer än så här..men kanske lite tidigt och säga...Bröstförstoring07Dela
Lillstrumpa01 dec, 2016Bada badkar efter opHur länge väntade ni med att bada badkar efter operationen?Bröstförstoring05Dela
operation01 dec, 2016Renaissance cliniqueNågon som vet något om denna klinik? Hittar ingen omdömen om dom.Bröstförstoring01Dela