winnys09 nov, 2016Kirurg/klinik för sekundär bröstförstoringJag ska genomgå en sekundär bröstförstoring och vill gärna ha tips på duktiga kirurger och kliniker.Bröstförstoring01Dela
Lillstrumpa09 nov, 2016Gå utan stödbh dagtid..Hej! Måste fråga. Jag opererades 1 nov. Fick order om att gå utan stödbh dagtid redan efter en vecka. Men det känns jättekonstigt. Gör ont nertill. Är det normalt? Är rädd att inplantaten ska trilla ut. Haha Tycker det känns lite snabbt att vara utan redan eftet en vecka! Hur hae det kännts för er utan?Bröstförstoring01Dela
Nattfjärill09 nov, 2016Olika stora + olika form efter OP + kluckandeHej! Har lagt in 400/425cc och har sedan dag ett upplevt att bröstet med 425cc är större. Fick till svar från sjuksköterskan vid återbesöket att det kan vara mer svullet i och med att ett något större implantat "chockar" kroppen mer, och det köper jag. Nu har det gått 3 veckor och jag upplever att bröstet med 425cc fortfarande är större + sitter...Bröstförstoring01Dela
Anonym användare09 nov, 2016Dagen efter implantatbyte Hej igår gjorde jag mitt byte från Mentor till Motiva. Åkte hem på kvällen igen, allt gick som sagt jättebra & ingen direkt jättesmärta, men brukar ju va mindre när man gör om op. Däremot spänner det över brösten & känner mig ihoptryckt men kommer ihåg att det va så förra gången oxå. Så blir lättare när dom sjunker ut igen & börjar forma sig...Bröstförstoring02Dela
yezzzica09 nov, 2016Byta tejp på ärren, HJÄÄÄLP!Hur ofta byter ni tejpen, gör ni de innan eller efter dusch? Mina bröst är 2 veckor på fredag försökte byta tejp häromdagen men då började såret blöda så vågade inte lossa tejpen mer. Tejpen kirurgen satte har jag bytt, nu använder jag M3. Min kirurg säger att jag kan byta tejp varannan dag men de känns dumt för varje gång jag ska lossa tejpen så...Bröstförstoring06Dela
Anonym användare08 nov, 2016Efterlyser "mulliga" tjejer!Efterlyser nu lite större byggda tjejer som har förstorat brösten. Har svårt att hitta tjejer med liknade kroppsbyggnad. Jag är 170 cm lång och väger 80 kg. Min kirurg föreslog 725 cc till mig och jag tycker de hörs gigantiskt. Skulle vara kul om ni med större implantat kunde dela med er av hur resultatet blev, era erfarenheter osv!Bröstförstoring043Dela
Saandra001108 nov, 2016Är mentor för hårda jämfört med motiva? Har läst mycket här och det verkar ju som att motiva ska vara det som känns mest naturligt. Någon med mentor som hade en del egen bröstvävnad som ändå tycker att deras känns naturliga? Ska själv lägga i 350cc mellan profil mentor så hade varit skönt om någon kunde bekräfta att det inte kommer kännas som två bollar hehe. ;) Bröstförstoring02Dela
Aka8608 nov, 2016Bygelfri bh, tips!Jag är på jakt efter en bygellös bh som gärna ser lite fin ut. Har ni några tips vart jag kan hitta det? Nu när jag snart får ha något annat än sport-bh vill man ju ha något fint men samtidigt bekvämt. Alla tips mottages!Bröstförstoring03Dela
Nikolinas08 nov, 2016Storlek på implantat?Nu har jag äntligen tagit beslutet och bokat tid för operation. Jag har varit på konsultation och kom fram till att 450cc skulle passa bra till min kropp. Har b-kupa just nu. Nu börjar jag bli osäker på storleken. Vill inte ha för stora bröst så det ser onaturligt ut. Hur har ni valt storlek? Har hör att man ofta kan tänka sig ännu större när impla...Bröstförstoring03Dela
Anonym användare08 nov, 2016Äntligen va de min tur idag, byte av implantat! Hej, idag va de äntligen min tur för byte av implantat! Mår jättebra & inget ont direkt men självklart kommer de kännas mer imorgon kanske.. Men jag kan sätta mig upp å lyfta armar å röra mig som vanligt. Jag har inte op i armhålan utan under i mina gamla ärr. Fått in min bricka med smörgåsar & kanongott kaffe ;) så nu blir de tv tittande å b...Bröstförstoring01Dela