Shea04 nov, 2016Bästa kliniken i STHLM?Hej! Vilken klinik samt kirur skulle ni rekommendera här i Stockholm?Bröstförstoring010Dela
Silverstjärnan04 nov, 2016Sår i bröstvecket Jag har fått ett sår i vecket under ena bröstet nu 5,5 vecka efter operation :-( Det svider, gör ont och vätskar. Kommer att få en antibiotika kur, med start imorrn. Lite orolig för hur detta kommer att påverka ärrbildningen. Nån som varit med om detta och kan dela med sig av sina erfarenheter? Bröstförstoring03Dela
Frökentrubbel04 nov, 2016Operera brösten med två små barn hemmaJag har alltid tyckt att mina bröst varit för små och efter att ha ammat två barn är de verkligen helt platta. Jag är dessutom lång och smal från början och tränar en del. Nu funderar jag på hur det kommer att funka att ta hand om barnen efter en operation? Har en liten som är åtta månader och som vägrar sova i egen säng, och en 3-åring som komm...Bröstförstoring05Dela
Tiniwinnie04 nov, 2016Stötta bort implantatenNågon som vet om kroppen kan stötta bort implantaten och i såfall hur kroppen reagerar då? :) Bröstförstoring02Dela
Jos04 nov, 2016Anmälningar på kirurgerHar träffat 2 kirurger för konsultation, kollade upp dom och såg att båda hade anmälningar på sig men inga anmärkningar. Kände mig lite tveksam såklart då jag fick reda på detta och tog kontakt med min koordinator på Art Clinic. Hon sa att det va vanligt att kirurgerna hade det speciellt då dom jobbat under många år och gjort många operationer. Va...Bröstförstoring04Dela
Alinx04 nov, 2016Resa efter bröstoperation.Hej! Har en resan bokade ca 9 dar efter min sekundära bröstop. Det är ingen sol ovh bad resan utan bars två dagars arbetsresa. Bör man åka eller kommer man känna sig för begränsad? Känns för tidigt för att flyga och gå runt.Bröstförstoring01Dela
Peyra04 nov, 2016Svårt att välja storlek! Hjälp...Jag har bokat op på proforma 27/12!! :D Jättenervös men känns bra att äntligen ha "tagit steget"! Då jag bor långt bort så kommer jag ha konsultation på telefon nån dag innan och sen innan själva op. Men jag funderar förstås redan nu på strl osv. Är rätt säker på att jag vill ha anatomiska, framför muskel. Helst motiva ergonomix om proforma har de...Bröstförstoring01Dela
Fialott04 nov, 2016Operation Bellakliniken 14/11Hej! Är det någon som ska opererar sig på Bellakliniken den 14 nov? Bröstförstoring016Dela
ZandraS03 nov, 2016bh efter operationNär man har gjort en bröstförstorning förstår jag att man måste använda bh:n som man får från kliniken i ca en månad. Men efter den tiden tänkte jag att jag ville börja använda spets bhar utan byglar osv men läser många som har skrivit att man ska köpa en bh med bra stöd? Varför behöver man det? Kan jag inte gå i vilken bh jag vill eller vad händer...Bröstförstoring02Dela
noelle8103 nov, 2016Någon som har gjort anatomiska 495 c bakom muskelnBröstförstoringBröstförstoring01Dela