Hippyhips22 feb, 2021Ryggont av större bröst?Jag älskar att springa och vill fortsätta med det efter OP. Kan jag springa som vanligt efter läkningstiden?Bröstförstoring01Dela
Hippyhips22 feb, 2021Blir vårtgården större?Kommer välja 450 cc, har stl 80a/b kommer vårtgården bli större?Bröstförstoring012Dela
annajo22 feb, 2021Töjda fickor Hej! Jag har gjort en bröstförstoring via snitt i armhålorna, och undrar hur det går till att korrigera töjda fickor.. skär man i samma ärr eller måste man gå in via bröstvecket för att korrigera? Undrar också om någon har nån aning om man kan lyfta upp implantaten så de hamnar högre upp? Tycker mina sitter på tok för långt ner på bröstet.. Bröstförstoring02Dela
Colazero22 feb, 2021Kimberly eller Freya bh?Hej, Ni som opererat på NK. Fick ni välja vilken stödbh ni skulle ha och isåfall vilken är bäst? Kimberly har jag hört är skönare och lite snyggare ;) medan Freya ger mer stöd då det är bygel i den, inte lika fin dock :PBröstförstoring013Dela
Colazero22 feb, 2021stel i axlar och rygg efter opHej! Ni som har genomgått bröstförstoring, vad har ni för tips på stretchningar eter op? När kan man börja stretcha? Jag går med böjd rygg hela tiden och vågar inte riktigt sträcka på ryggen då jag är rädd att töja ärren Vilka ryggövningar kan man göra. Känner mig så stel i axlarna och fått sämre hållning.Bröstförstoring01Dela
jompen0122 feb, 2021Vågar jag???Hej, Om två dagar ska jag antingen avboka eller betala min operation för bröstförstoring!! Och jag har gjort den stora missen att jag har läst alldeles för mycket på olika forum om komplikationer och dåliga resultat efter operation, så nu är jag så nervös/orolig. Vågar jag verkligen genomgå en operation? Jag vill ju egentligen så gärna få lite s...Bröstförstoring027Dela
Liljan9022 feb, 2021Hur lång tid efter konsultation fick ni operationstid, nordiska kliniken? Jag ska på konsultation på nordiska kliniken för att eventuellt göra en bröstförstoring nu i mars och jag undrar hur lång väntetiden är för att få en operationstid. Skulle så gärna vilja operera mig innan juni :) . Ni som har varit på konsultation nu i februari, när fick ni operationstid? Tacksam för svar :) Bröstförstoring06Dela
saqxavi22 feb, 2021Skillnad på kirurger?Med tanke på vilket vanligt ingrepp bröstförstoring med implantat är, hur stora skillnader kan man förvänta sig i resultat mellan kirurger (om man utgår från att man väljer samma implantat och teknik såklart)? Kan det vara värt att betala upp till 20k mer för att man tycker en kirurg har snygga före-/efterbilder eller bör man kunna få samma resu...Bröstförstoring07Dela
suislec9722 feb, 2021PER WINDH - Art ClinicHej Var på konsultation hos Per Windh på Art för bröstförstoring och tyckte det kändes bra. Har någon egna berättelser om honom? Någon som opererat sig hos han? Undrar också om någon vet hur ”hjälpsamma” dom är på art clinic ifall något skulle gå fel i samband eller efter operation? Bröstförstoring04Dela
Evt22 feb, 2021Buk operation och bröstförstoring samtidigt Hej! Ni som genomgått en stor buk operation och bröstförstoring samtidigt. Skulle ni göra det samtidigt igen eller hellre dela upp operationerna vid två olika tillfällen istället?Bröstförstoring01Dela