Tissan05 feb, 2021Övre åldersgräns på bröstförstoring Fråga på väninnas vägar: Finns det en absolut övre åldersgräns för bröstförstoring med inlägg? I Sverige? Ev utomlands? Bröstförstoring01Dela
hejsanhoppsan12305 feb, 2021Stödbh vid 6 månader?Hej! Nu börjar jag närma mig 6 månader efter jag har förstorat mina bröst på Nordiska Kliniken, och tänker nu på stödbhn. Den infon jag fick sa att man skulle ha stödbhn i 6 månader efter operationen. Vet någon om det är 6 månader efter operationen eller 6 månader från och med man fick den nya stödbhn efter första återbesöket? Vågar jag sova uta...Bröstförstoring05Dela
elsej05 feb, 2021200cc eller mindreHej! Jag är så intresserad av att höra hur ni som lagt in 200cc eller mindre tycker att resultatet blev :) Jag la in 245cc Motiva mini, vilka jag 3 år senare tog ut då jag aldrig kände mig bekväm med storleken, det kändes för stort på min kropp. Jag fyller inte ut en a-kupa och ville endast ha lite bröst, minsta möjliga förstoring egentligen och...Bröstförstoring038Dela
JML04 feb, 2021270 eller 330?Var på konsultation idag, osäker på vilken storlek jag ska välja. Ska ha anatomiska Mentor men väljer mellan 270 och 330. Har bröstbredd 11 cm, fyller inte ut en 70A. Är 177 lång o väger 63 kg. Vill inte ha stora bröst men ändå att de ska vara "synliga" även med kläder på. Hur skulle ni resonera?Bröstförstoring07Dela
Soffr8504 feb, 2021Ni som är nöjda med implantat framför muskeln?!Jag har precis kommit hem från en konsultation med Bo Cederqvist på Clinic Strömstad. Han rekommenderade ett lyft med implantat, men eftersom jag själv inte anser att jag har särskilt ”hängiga” bröst utan bara ”tomma” med mycket lös hud och för att jag misstänker att jag kommer att få fula röda ärr efter lyftet så gick han med på att lägga implanta...Bröstförstoring01Dela
Readyforchange04 feb, 2021Val av implantatstorlekJag har bokad OP den 4/3 på Nordiska kliniken och har fortfarande inte bestämt mig vilken storlek jag ska välja. Står och velar mellan motiva ergonomix demi 475 cc och motiva full round 550 cc. Jag vill ha ett naturligt resultat men ändå få hyfsat stora bröst. Har i dagsläget liten B-kupa, är 1.77 lång och väger 66 kg. Ni som är i samma län...Bröstförstoring04Dela
Tick_Tack04 feb, 2021Livrädd för komplikationer. Hjälp! Hej! Jag har bokad OP i början av Mars. Nu har jag kommit till en punkt att det är rädsla för komplikationer som stoppar mig. Jag är livrädd! Av den typ att det ska bli missbildat, läka i olika takt, farliga infektioner osv.. Gör jag denna OP på sommaren så kommer det att synas pga mindre kläder, vilket kommer ge mig mycket ångest och jag kommer ån...Bröstförstoring09Dela
Divan03 feb, 20213D bilder?Hej på er! Jag har äntligen min konsultation nu i Februari på Bellakliniken. Jag undrar om det är någon här som har opererat sig där och vet ifall dom använder sig av 3D bilder? Hade varit kul att kunna se även fast dom inte riktigt blir som på bilderna. :) Bröstförstoring00Dela
Is12303 feb, 2021Uttråkad efter op! Hur fick ni dagarna att gå?Hej! Gjorde min bröst-op idag på nordiska kliniken. Allt gick hur bra som helst, har knappt ont, som kraftig träningsvärk bara. Men nu när jag är hemma igen känner jag mig så sjukt uttråkad. Så snälla, kom med era bästa tips att få 3 veckor att gå! ?Bröstförstoring09Dela
Fallinginreverse02 feb, 2021Dölja bröstförstoring, räkning?Hej, jag planerar att göra en bröstförstoring. Det enda som får mig att tveka är min familj som är extremt emot plastikoperationer : (. Jag överväger därför att genomgå en operation utan att berätta något. Jag har redan planerat att gå i vadderade bh:ar fram tills Operations dagen och sedan ”bli sjuk” en tid efter operationen när smärtan och mus...Bröstförstoring025Dela