Moorboobs28 jan, 2021Kan man få bristningar efter op?Jag tänker att huden blir uttänjd vid en operation, finns det risk för att man får bristningar eller andra märken ?Bröstförstoring03Dela
Moorboobs27 jan, 2021Hjälp! Hur såg/ser era 3D bilder ut?!Först så såg läkaren inte ut som på bilden överhuvudtaget, kände att det var lite tidspress- allt gick i ett svep typ. Han undrade om jag behövde ett lyft i samband med op, men jag sa att det är nog bäst att du talar om det för mig för jag vet icke? Men han mätte och skrev ner, fotade och scannade så jag kunde se ev resultat i 3D och i sånna...Bröstförstoring09Dela
Gooi27 jan, 2021Vart köper man thong-bra? Hej! Jag ska snart korrigera huden som lyft mellan mina bröst och vill få tag på en thong-bra som kan hjälpa det att läka fint. Ni som använt sådana vart har ni fått tag på era? Är det någon som har en till salu till och med? Kram på er! Bröstförstoring06Dela
Perfaction27 jan, 2021Hur väljer jag rätt storlek?Välja rätt storlek? Nu har jag varit på min andra konsultation, vilket var hos Peter Cosmo på Citadellkliniken. Jag måste bara ge en eloge till Peter och teamet där, vilken fantastisk upplevelse jag fick. Helt otroligt professionella, varma och genuina människor på plats. Peter var både rak, öppen, genuin och personlig. Så för min del är det en...Bröstförstoring04Dela
veronica_919326 jan, 2021Bröstförstoring Hej! Jag är en tjej på 27 år, och har nyligen gjort en bröstförstoring. Så nu är jag lite nyfiken på att höra andras upplevelser efter en op. I och med min förstoring så valde jag att göra denna förstoring för att jag har en inåt vänd bröstvårta, och även för att jag länge känt att jag inte riktigt kunna burit upp kläder som jag vill kunna göra. Me...Bröstförstoring013Dela
Marimba25 jan, 2021Funderingar innan beslutJag har funderat länge fram och tillbaka på att göra en bröstförstoring. Främst för att få tillbaka lite form och fyllnad. Jag har idag ca 75D så jag undrar om det är någon som fyllt med 200-250 och vilken strl det vart då? Bröstförstoring02Dela
LojalMuffins25 jan, 2021Dehär med storlekHej! Nu är det inte långt tid kvar tills operationsdagen. Typ 3 veckor kvar. Men jag har börjat tänka på om jag valde för stora implantat. (Över 500cc någonting) Har läst här på forumet att vissa hellre hade tagit de större alternativet. Men finns det någon som har tagit det mindre alternativet och inte ångrat sig? :) Har ni fått testa...Bröstförstoring014Dela
Nurket24 jan, 2021Kost inför och efter bröstförstoring Hej! Har ni tips på bra kost man kan äta veckorna innan operationen för att kroppen ska vara i så bra utgångsläge som möjligt samt kost efter operationen för att återhämta sig på bästa sätt? Det är ju ändå ganska påfrestande för kroppen att genomgå en operation så jag tänkte se om ni har erfarenhet av detta och vad som hjälpt er.Bröstförstoring016Dela
Moorboobs24 jan, 2021SkillnadenHej Har min konsultation på onsdag?? Försökt få lite klarhet i hur skillnaden ser ut med att ha implantat framför vs bakom muskeln men beror det även på vilken typ av implantat man väljer droppformade/ anatomiska- ” rör ” dem sig olika?Bröstförstoring04Dela
Jenfa1224 jan, 2021Operation Mars 2021Någon som ska göra en bröstförstoring i mars? Själv har jag bokat tid den 10/3 i Göteborg, på Akademikliniken! :) ?Bröstförstoring014Dela