mmadee13 jan, 2021Ändrade ni klädstil? När ni fick större bröst. Ändrade ni klädstil då? vad hade ni för klädstil innan och vad har ni för klädstil efter?Bröstförstoring05Dela
Okizena13 jan, 2021Återhämtning efter reoperationHej! Undrar till er som opererats x 2, vid andra operationen återhämtade ni er snabbare? Kunde ni sjukskriva er kortare? Funderar på att endast vara borta 4 dagar. Jobbar på kontor, ingen form av kroppsligt arbete och vet inte om jag är orimlig men har mycket svårt att vara borta från jobbet. Satt in implantat tidigare och minns tiden efter som...Bröstförstoring01Dela
Ledsentjej13 jan, 2021Självmordstankar efter op ?Jag har gjort 2 operationer under 2020, hos bra kirurg och välomtalad seriös klinik varav den andra operationen förstörde hela min överkropp. Jag klarar inte av att leva med oron över att det ska bli värre med åren, att det aldrig kommer lösa sig, att jag får leva med detta föralltid Osv. Jag har ärligt talat självmordstsnksr för jag ser ingen utvä...Bröstförstoring040Dela
Bigger Breasts12 jan, 2021INNAN OP LÄS DETTA!Breast implant illness- Bii Detta är inget nytt ”påhitt”. Detta har funnits länge men många har lidit i ovisshet om varför. Många av oss har en sjukhushistoria där vi sökt hjälp gång på gång men ingen har hittat felet. Jag valde att operera mig för 20 år sen då jag var 20 år. Allergan, bakom muskeln på en av Sveriges, än i dag, största klin...Bröstförstoring013Dela
FLUXDROPS12 jan, 2021Motiva ergonomix storlekstabell - tolkning?Jag har jämfört Motiva round & ergonomix storlekstabeller, och upptäckte en skillnad i ergonomix som jag inte riktigt förstår. I ergonomix tabellen anges två Arc Length mått, ett med 40% och ett med 45%. Som exempel Profil: Full A = Bas 11 cm, B = Projection --> 4,5 cm C = Arc Length 40% --> 6,2 cm C = Arc Length 45% --> 7,0 cm Jag to...Bröstförstoring04Dela
Theresia12 jan, 2021Artikel om bröstHej, jag söker en kvinna som förstorat brösten och är nöjd som vill vara med i en artikel om sin brösthistoria. Det är en varm och positiv artikel med fem olika kvinnor i en av Sveriges största kvinnotidningar. Bild med naken överkropp och ansikte. Fotograferas och intervjuas i Stockholm så fort som möjligt. Allt gott Theresia Jag finns för konta...Bröstförstoring01Dela
Elken111 jan, 2021Rädd inför korrigeringenHej Jag ska göra vad som säkert är en simpel korrigering av mina bröst. Min kirurg ska sy in mina fickor i båda brösten. Detta är om ca 2 veckor och jag börjar känna mig riktigt orolig inför sövningen. Jag har en son och börjar få ångest inför detta och tänker att jag ska avboka tiden igen för att jag är rädd att något går så himla fel. Kän...Bröstförstoring06Dela
Moorboobs11 jan, 2021JönköpingJag har bokat konsultation hos Karl Bremer Art clinic Jönköping!? Någon som varit hos honom? Vill ni dela med er? Hur blev ert resultat, som ni hade förväntat er? Bättre/ sämre? Jag har 10000 frågor?Bröstförstoring01Dela
Linslus11 jan, 2021Ni som väljer/valt Motivs mini? Hej Jag står i valet och kvalet mellan 310cc mini eller 380cc demi. Jag är helt platt sen tidigare och är ute efter en normal byst. Vill inte att de ska synas att jag är opererad utan de ska va normalt. Jag är ganska lång och smal. Hur blev era resultat ni som valde mini? Bröstförstoring08Dela
Colazero11 jan, 2021Ni som var helt platt och har demi idagHej, ni som var helt platta innan och som valde ergonomix demi. Hur blev resultatet? Vilken look var ni ute efter? Är rädd att det blir för platt då jag knappt har bröstvävnand, vill ha lite fyllig överpol men samtidigt inte fake looken mer åt det naturliga hållet. Är rädd att få rippling också ...vad ska jag välja?Bröstförstoring014Dela