mmadee03 jan, 2021hur storani som opererat brösten. vilken bh storlek hade ni innan operationen och vad har ni nu efter och hur stort implantat har ni? Bröstförstoring020Dela
tjej0003 jan, 2021Sår som öppnat sig efter 5 veckorHej tjejer, Behöver er hjälp! För 3 dagar sedan upptäckte jag att det gjorde lite ont i själva såret under bröstet. Jag tog då av mig BH-N och märkte att det kom blod/var från tejpen. Jag öppnade upp tejpen för att kolla hur det såg ut och då hade såret öppnat sig ca 1 cm. Då detta var på nyårsafton, så hade inte kliniken som jag operer...Bröstförstoring03Dela
Minto03 jan, 2021Framför placering 400cc eller merHej Som rubriken lyder, någon här inne som lagt in ca 350-400cc eller mer över muskeln? Ser bara "mindre" (200- max 300cc) implantat på de framför- patienter jag hitintills läst om här på POF :)Bröstförstoring012Dela
Gullan8803 jan, 2021Motiva round demi eller full?Hej! Jag ska snart genomgå ett implantatbyte. Har haft mina implantat i ca 13 år nu och känner att det är dags att byta. Har valt Akademikliniken i Stockholm och har valt implantat av märket motiva. När jag var på konsultationen tyckte min kirurg att round full 450cc skulle vara det bästa alternativet för mig (jag har nu droppformade Allergan 320 r...Bröstförstoring024Dela
-Melody-03 jan, 2021Förstora bröst innan graviditetHej. Jag är ny här och har två frågor, jag och min man har två barn och vi vill ha ett tredje men inte riktigt än. Men ska man vänta med att förstora brösten till efter graviditeten och man har ammat? Kan brösten få en annan form efter graviditet och amning om man har förstorat brösten innan graviditeten? Bröstförstoring02Dela
Licka02 jan, 2021Sex utan BH efter bröstoperation Ställer frågan här... När började ni ha sex utan bh efter operationen? Menar sex så brösten skumpar.. är rädd att något ska gå sönder om dom gungar för mycket :) Hur gjorde ni i början? Bröstförstoring07Dela
Licka02 jan, 2021När kan man sova utan BH?Op mig för 4 v sedan och undrar när man kan börja sova utan bh? Att sova på sidan sa sjuksyrran att man kunde göra nu efter 4v lite efter behag om det inte gör ont.. Hur har ni gjort? E ju lite nervös att brösten ska bli skeva om man släpper dom fria på natten ? Berätta gärna ! ?Bröstförstoring015Dela
plau01 jan, 2021Olikheter mellan bröst. Korrigera?Förstorade brösten december 2019. Varit gravid och ammat tre gånger och hade en storleksskillnad mellan brösten efter senaste amningen. Det högra saknad mer ”fyllning”. Önskade mig ett naturligt resultat och en fylligare byst helt enkelt. Ett lyft skulle inte behövas utan jag skulle bli nöjd ändå. Jag frågade ändå rakt ut vad han trodde gällan...Bröstförstoring02Dela
Hally01 jan, 2021Ömma och spända bröst2 veckor postopJag undrar om det är normalt med spända och ömmande bröst 16 dagar postop. Det känns nästan som om mina implantat inte får plats i mina bröst. Stoppade in ganska stora (625 cc) hade 375cc innan. Bröstförstoring04Dela
Trudelutt01 jan, 2021MFD/muskelpåverkan, framför flytt? Hej! Jag är ganska säker att jag fått MFD, då mina bröst går upp och utåt varje gång jag spänner bröstmusklerna. Så får en 5cm bred klyfta varje gång jag ska öppna en dörr eller lyfta min gaffel typ ? Har återbesök på Nordiska i februari och jag hoppas Patrik också ser det som en komplikation, för ser ju knepigt ut... jag antar att man kan flyt...Bröstförstoring03Dela