Snorkfrøken309 jul, 2020RistestenHei fine jenter :) Hvordan syntes dere slutt resultatet deres ble etter operasjon, sammenlignet med ristesten? Var det likt eller mye forskjell?Bröstförstoring06Dela
yris09 jul, 2020Motiva Ergonomisk funnits Hej, hur länge har Motiva Ergonomisk implantaten funnits på? Alltså hur länge sen är det de blev godkända? Vad är det som är bättre jämfört med tidigare modeller. Bröstförstoring00Dela
Wirre09 jul, 2020Ont i sidan av bröstet mot armhålanHej på er! I december 2014 gjorde jag en bröstförstoring hos Jörg på Citadellkliniken. Allt har varit problemfritt men i december 2019 så kände jag en öm punkt där bröstet och armhålan möts. Jag har varit på vårdcentralen, gjort ultraljud, mammografi och röntgen. Allt visas normalt. Nu blir jag skickad till Citadell för att se om jag har en så...Bröstförstoring01Dela
Anna199509 jul, 2020Mina tankar och tips - två dagar gamla bröst!Hej, Nu har det gått två dagar och jag mår Så bra om man tänker på att jag för två dagar sedan de köttat under min hud. Går endast på Alvedon förutom en tramadol precis när jag kom hem från kliniken. Ett tips. På kliniken missade dem att visa gympan och att man skulle försöka röra på sig men jag och min rumskompis gjorde det ändå. Vilket ledde...Bröstförstoring017Dela
Fru.Q08 jul, 2020PMS-ökad smärta bröst?Var 3 veckor sedan jag gjorde bröstlyft+förstoring. Väntar på att mensen ska dyka upp vilken dag som helst och började igår känna mig spänd/svullen och öm i mitt ena krångelbröst som fortfarande sitter högt. Idag är det ännu värre och känns som ett klot därinne och känns tokspänt/svullet. Lättar lite när jag halvligger/sitter i soffan men så for...Bröstförstoring02Dela
tiff08 jul, 2020över muskeln och under muskeln.ver muskeln och under muskeln. Jag är förvirrad. Inga barn, relativt bra bröstvävnad. Men inte säker på om muskeln som rekommenderas. Folk säger att det kommer att hänga snabbare - risk för synlighet, kapselbildning med högre risk. Men du försvagar inte din muskel som du gör under musklerna. En bra sak. Men å andra sidan, jag läste alla...Bröstförstoring01Dela
tiff08 jul, 2020stockholm, OtteHello Någon erfarenhet av Max Otte . bröstförstoring (implantat och fett??) TackBröstförstoring00Dela
Mallan108 jul, 2020Byte till hög profil? Behöver råd Någon som bytt från mellan till hög profil ungefär samma cc?Bröstförstoring013Dela
masta07 jul, 2020Komplikationer och inte nöjd efter bröstförstorning Hej! Jag behöver råd och hjälp! Jag har haft min bröstförstorning den 10:e februari av detta året på plastikkirurgiska institutet i Malmö. 295cc i högra, 235cc i vänstra bröstet. (Fick Antibiotika i 4 dagar) Jag hostade direkt sen efter operationen och fick smärtor på högra sidan under revbenen, fick bara svar av min kirurg att detta är vanligt...Bröstförstoring03Dela
sssssofie06 jul, 2020Storlek större/mindre än läkningsbh?Hej alla! Jag opererade mig för drygt någon vecka sedan. Har fått läkningsbh (tortyr BH) i storlek 75F. Tyckte att det lät lite väl stort, men. Blev era bröst större än vad BH:n från kliniken visade? Mindre? Eller var det samma storlek? Kan tänka mig att det varierar. Bröstförstoring01Dela