Lindat13 jul, 2020Löpträna efter OP? När?När är det ”ok” att löpträna efter OP? Hur lång tid tog det för er innan ni vågade springa? Med bra sportBH så klart. Bröstförstoring03Dela
Lindat13 jul, 2020När kan man sova på rygg efter OP?När kan man sova på rygg igen efter OP? Jag opererades för 6,5 vecka sen, och kan fortfarande inte ligga på sidan, till trots att jag har gjort små bröst. Vad är era erfarenheter? Och när är det ”ok” att sova på rygg utan att förstöra brösten?Bröstförstoring06Dela
Mallan112 jul, 2020SlarvatHar gått utan bh vid ynka tillfällen och får lite ångest att jag ”slarvat” innan 6 mån. Hur har ni andra gjort? Känns nojjigt nör vissa kirurger skriver 6 månader med stöd :/Bröstförstoring04Dela
Tjillevippen12 jul, 2020Bröstcancer i släkten - ett hinder?Hej. I min släkt så har vi bröstcancer tre generationer bakåt. Godartat och kommit efter 45 år. Kan detta hindra mig från att få göra en bröstförstoring?Bröstförstoring06Dela
Goold12 jul, 2020Trött och deppig efter opHej! Jag genomgick en bröstförstoring 24/6 så för snart 3 veckor sedan. Tycker efterförloppet har gått väldigt bra, har inte haft det så besvärligt med smärtan eller så. Känns som att brösten är instängda i läkningsbhn så jag ser de inte så mycket mer än när jag ska duscha eller drar upp och kikar och fotar för att följa utvecklingen men är ändå öv...Bröstförstoring011Dela
Jessica112 jul, 2020Sova själv vid övernattningJag ska opereras om 8 dagar och är som helt besatt av att läsa om alla olika operationsberättelser, vad man ska tänka på, vad man ska packa med sig osv. En sak jag märkt är att vissa får eget rum och andra får en rumskompis. Någon som vet om det finns singelrum eller om man bara har tur om man får rummet för sig själv ( proforma) Jag har nämligen...Bröstförstoring03Dela
Nickole11 jul, 2020FARLIGA implantat (?) (texturerad yta) Hej!! Jag har fått höra att Allergan med texturerad yta han blivit förbjudna i Sverige 2019 och många andra länder pga. att det framkallar en cancerform ALCL som man kan få utav bröstimplantat. Det jag undrar med Anatomiska är ju att dem också är texturerade? Är det själva texturen som är farlig? Och isåfall varför förbjuder dem inte alla med ri...Bröstförstoring02Dela
hejisj11 jul, 2020Före och efterbilder 6vHej! Nu har det gått snart 7v sedan min bröstoperation med mentor 250cc, och jag har lagt upp bilder på hur det ser ut just nu! Är väll lite mer ovanligt att köra på mindre implantat (?) så kanske kul för er som vill ha mindre att se bilder! Vecka 8 får jag börja använda vanliga bhar med och utan bygel! Just nu är brösten mycket mjukare än tidi...Bröstförstoring05Dela
ostlundan11 jul, 2020Tiden efter bröstop + lyftHej allihopa! På måndag är det dags för mig, bröstförstoring + lyft, så spännande! På Diamond Plastikkirurgi (gjorde även min bukplastik där, SÅ nöjd) Min fråga är - tiden efter! Hur mådde ni? När kunde ni göra lite hemmasysslor, tex laga mat, plocka disk, byta blöja osv osv. Berätta allt! Vilken dag var värst? Stor kram till er!Bröstförstoring02Dela
m4_11 jul, 2020Operera bröst som har relativt med egen vävnad för mer upper pole?? + oro för konsultationHej, jag verkar vara i minoritet gällande typ av patient och har inte sett någon före-bild som liknar mig. Det känns som att jag är vilse i djungeln. Vill framförallt ändra på formen av mina bröst. Jag har väldigt droppformade bröst. Jag har naturligt ca en liten 65G. Kan ju vara svårt att föreställa sig då jag tycker att ”silikon-65G” ser stör...Bröstförstoring06Dela