tiff08 jul, 2020stockholm, OtteHello Någon erfarenhet av Max Otte . bröstförstoring (implantat och fett??) TackBröstförstoring00Dela
Mallan108 jul, 2020Byte till hög profil? Behöver råd Någon som bytt från mellan till hög profil ungefär samma cc?Bröstförstoring013Dela
masta07 jul, 2020Komplikationer och inte nöjd efter bröstförstorning Hej! Jag behöver råd och hjälp! Jag har haft min bröstförstorning den 10:e februari av detta året på plastikkirurgiska institutet i Malmö. 295cc i högra, 235cc i vänstra bröstet. (Fick Antibiotika i 4 dagar) Jag hostade direkt sen efter operationen och fick smärtor på högra sidan under revbenen, fick bara svar av min kirurg att detta är vanligt...Bröstförstoring03Dela
sssssofie06 jul, 2020Storlek större/mindre än läkningsbh?Hej alla! Jag opererade mig för drygt någon vecka sedan. Har fått läkningsbh (tortyr BH) i storlek 75F. Tyckte att det lät lite väl stort, men. Blev era bröst större än vad BH:n från kliniken visade? Mindre? Eller var det samma storlek? Kan tänka mig att det varierar. Bröstförstoring01Dela
Anonym användare05 jul, 2020Bröstoperation juli-augustiHej! Jag skall opereras i början av augusti. Finns det fler som ska göra bröstförstoring i Juli-augusti som vill följas åt i denna tråd?Bröstförstoring0765Dela
Tingan7804 jul, 2020BRÖSTTja. Opererade brösten för 8 dagar sen Hade 75 b ( slapp) innan, la in 400 cc. De känns lite strutiga? Är de normalt.Bröstförstoring03Dela
Majorskan04 jul, 2020Hur länge "håller" implantaten?Om man sätter in implantat som 40-åring, måste man operera sig igen när man är ett gammalt russin? Bröstförstoring06Dela
Tittut04 jul, 2020Vill operera - Många frågor! Efter två graviditeter som innebar stooooora påfrestningar på mina bröst, från små till enorma till små igen =mycket lös hud och liknar mest taxöron hehe, så har jag kommit fram till att jag vill göra något åt det. Men vet inte alls hur jag vill ha det och har ännu inte varit på någon konsultation och vet typ NOLL om bröstoperationer. ? Var n...Bröstförstoring03Dela
204004 jul, 2020Tejpning av ärrÄr det verkligen bra att tejpa ärr? Måste inte ärr kunna andas för att läka? Med tejp så blir det väl instängt? Frågan syftar på alla typer av kirurgiska ärr.Bröstförstoring015Dela
Sokjli1104 jul, 2020Bröstförstoring Hej! Är en tjej på 21 är. Är 161 lång och väger 57kg. Har i nuläget 65a och funderar på lägga in 500cc och undrar vilken kupa jag kommer hamna på? Kommer detta de groteskt ut eller vad tror ni? Ska operera mig på Proforma klinik hos Örjan GribbeBröstförstoring06Dela