susannalena08 okt, 2012Alkohol efter OP?När är det okej att dricka alkohol igen och när är det ok att dansa igen efter OP? Är det verkligen 3 månader som gäller? :)Bröstförstoring03Dela
Nooova08 okt, 2012Värk i 8 mån bröst.Det värker i mitt vänstra bröst och gjort det i 3 dagar nu. Vad kan detta vara?Bröstförstoring00Dela
Minaja08 okt, 2012Bakomplacering bröstförstoringÄr lite förvirrad kring valet framför och bakomplacering. Vill ha fasta bröst och är rädd att det kommer att hänga lite även efter operationen. Nu har jag inte haft barn och ammat så de hänger ju inte jättemycket men känns ändå ganska "tomma". Om man placerar implantatet bakom muskeln, hänger inte den egna vävnaden fortfarande? Eller kommer implant...Bröstförstoring04Dela
smary08 okt, 2012hitta till citadellkliniken malmöhej allihopa! Det är så att jag ska på konsultation om ca 1 v på citadellkliniken i malmö. Men jag reser från gbg och har aldrig varit i malmö i hela mitt liv så skulle uppskatta om någon vänlig själ har lust och ge en kort beskrivning om hur man lättast tar sig dit? (jag åker tåg, så från tågstationen). Är det långt eller kan man promenera? En...Bröstförstoring01Dela
Tristessen08 okt, 2012SmärtlindringHej. Skulle veta vilken smärtlindring ni fått efter op?Bröstförstoring016Dela
plasti08 okt, 2012Blir de större sen??Blir tuttarna större sen när de sjunkit ner? Under muskel placering Bröstförstoring09Dela
plasti08 okt, 2012Bra sportbh, och storlek?Hur vet man vilken storlek man ska ha på sportbh?? Vet inte om man ska köpa den från kliniken eller nån annan?Bröstförstoring05Dela
matilda8908 okt, 2012Vart kan jag köpa snygga bh:ar 65H ?Hej! Vart kan jag köpa snygga bh:ar i stl 65H ? Webbsida? (inte change eller triumph)Bröstförstoring012Dela
Anonym användare08 okt, 20124 dagars bakom brost *bilder*Har ar mina svullna 4 dagars brost :) kanns som tva tegelstenar pa kroppen, sa jag hoppas dom mjuknar sa fort som mojligt!Bröstförstoring02Dela
Minaja08 okt, 2012Peter Cosmo, citadellklinikenUndrar om det finns någon här inne som blivit opererad av Peter Cosmo? Jag ska på konsultation den 22 oktober och har en operation preliminärinbokad den 8 januari. Vill gärna höra om det är någon annan som har erfarenhet av honom? Vad tyckte ni? 🙂Bröstförstoring02Dela