camii17 sep, 2012patientförsäkring enligt Patientskadelagen?vad menas egentligen med patientförsäkring de ska ha enligt Patientskadelagen? någon som vet lite mer om detta?Bröstförstoring00Dela
Blomma8817 sep, 2012vad tror ni?Jag ska göra min andra op nu på Onsdag eftermiddag. Har idag 360 i implantats storlek bakom muskeln. Är 1.69 lång och väger runt 65 kg. Tror ni att 500 ccblir för stort på mig? Är livrädd för att de ska bli för stort. Samtidigt som dom verkligen inte är stora nu och de är inget man ser av jag gjort. Min kirurg jobbar mycket med Arion implantat, oc...Bröstförstoring01Dela
Chrystal17 sep, 2012Ju mer jag läser destå mer förvirrad blir jag..Jag har genomgått en stor viktminskning och genom detta blivit av med mina bröst. Nu hade jag visserligen inte några gigantiska bröst från början, men nu finns det inte mer än skrynklig hud och bröstmuskler kvar typ.. ;) Anyways.. Jag har länge funderat på att operera mig, men tänkt att kroppen måste få en chans att formas klart efter viktnedgån...Bröstförstoring03Dela
Lima17 sep, 2012Bröstoperation utan narkos? Är det möjligt att göra en bröstoperation utan narkos och med bara sömnmedel och lokalbedövning? Har blivit smånojjig över risken att inte vakna ur narkosen... Bröstförstoring03Dela
Shape17 sep, 2012Hur länge bör man vänta med att resaNågon som vet hur länge man bör vänta med att resa (sol o bad) efter operation? Ska fråga vid min konsultation men tänkte bara höra om någon fått veta.Bröstförstoring03Dela
Miramee17 sep, 2012Imorgon är det dags:-)Har anlänt till kliniken. Imorgon är det dags. Har varit så galet nervös senaste vecka, men har lugnat mig lite. Imorgon skall jag vara färdigduschad kl 7.30:-) jippiii.Bröstförstoring03Dela
Blomma8817 sep, 2012sååå svårt!Hej allihopa! Jag ska nu opereras på nytt nu på onsdag och de är mycket funderingar kring detta. De är andra op som jag ska göra nu p.g.a att vänster bröst är lite högre upp än de högra och att 360 inte fyller ut tillräckligt. Har ammat två barn. Är 1.69 och väger runt 65. Tror ni att 500 blir för stort på mig?? Men för att en ska fylla ut måste ja...Bröstförstoring04Dela
Lilltutte17 sep, 2012Operation om 9 dagarSom rubriken säger ska jag göra mitt livs första bröstförstoring. Jag är supernervös redan eftersom att jag aldrig legat på ett operationsbord tidigare. Har kollat igenom internet efter lite cheklistor och allt verkar vara i sin ordning (har säkert glömt något ändå). Mitt största bekymmer är smärtan och resultatet. Hur ont har man efter opera...Bröstförstoring05Dela
Javisst17 sep, 2012Runda med hängbröstÄr det någon som haft/har hängbröst och lagt in runda implantat? Hur blev resultatet? Jag funderar hur jag ska göra och behöver lite tips.Bröstförstoring00Dela
plasti17 sep, 2012natachapeyre/slitzbrösthur gör man för att få "slitz-bröst"? som alltså är riktigt runda och fasta, men ändå mjuka och sköna att ta på... funderar på 500 cc, vad tror ni jag skulle få för storlek då? jag vet att många är ute efter en naturlig look, but not me ;)Bröstförstoring03Dela