Wiilja13 jun, 2020Byte av storlek/implantat på OP dagen?Någon här som vet om man kan ändra eller byta storlek/implantat på själva OP dagen eller om de måste vara gjort innan? :)Bröstförstoring03Dela
Eag13 jun, 2020Runt större eller anatomiskt mindre implantat?Jag har ammat tre barn och efter det är brösten helt tomma. På konsultation vid Akademikliniken förslogs ett droppformat inplantat på 275cc och där fick jag förklaringen att det var det enda alt för mig utan att lyfta bysten. Fick inte heller göra 3D simulering då kirurgen sa att det inte var möjligt med ”mina förutsättningar”, men fick inget konkr...Bröstförstoring08Dela
Positiv12 jun, 2020Jobba efter 12 dagarKlarar man av att jobba efter 12 dagar Efter operationen? Jag jobbar i vården men skulle kunna undvika tunga lyft. Har smärtan avtagit efter 12 dagar? Bröstförstoring02Dela
Positiv12 jun, 2020Bröstförstoring eller resa med barnenHjälp! Vill förstora mina hängande påsar till bröst. Jag har pengarna men har så dåligt samvete för mina barn. Dom har tex aldrig varit utomlans med mig. Känner mig så ego om jag köper bröst till mig själv. Hur resonerar ni? Bröstförstoring02Dela
Bubbles9412 jun, 2020Dag två efter op på proforma, SÅ lycklig Nu har jag äntligen gjort min bröstoperation och WOW vilken fin upplevelse jag fick på proforma. Jag blev så bra omhändertagen att skulle vilja återuppleva den igen! Innan jag kom in på det här med bröstoperation så läste jag så mycket om andras upplevelser vilket var både bra och dåliga, vilket också gjorde mig osäker såklart, kom ihåg tjejer låt...Bröstförstoring024Dela
Mallan111 jun, 2020Ful läkning efter fetttansplation?Ni som gjort fettransplation, har ni varit med om att det läker fult på tagstället eller tycker ni huden blir minst lika slät och fin som innan?Bröstförstoring04Dela
hejisj11 jun, 2020Bilder efter bröstop - 250ccÄr inne på vecka 2,5 efter op och har lagt upp bilder från opdagen, 1 vecka efter och idag!! Tänker om någon kanske funderar över hur 250cc kan se ut på en med väldigt lite egen bröstvävnad :) Bröstförstoring03Dela
aliciaG11 jun, 2020Ni som har 450 cc hög profilHej! Ni som har 450 cc hög profil, vilken bhstorlek har ni? :) Bröstförstoring06Dela
Ninni88811 jun, 2020Brösten sitter högt uppHej, Jag gjorde min bröstförstoring för två veckor sedan på proforma. Men jag tycker att brösten sitter så högt upp och att dom även är bulliga upptill och bröstvårtorna sitter för långt ner. Jag är så orolig att implantaten inte ska hinna falla ner i sina fickor innan dom läker ihop. Vet ni om det finns något man kan gör för att få dom att s...Bröstförstoring07Dela
Betty Boop10 jun, 2020Motiva Ergonomix eller Round?Hej alla! Det verkar som att de flesta med Motiva implantat väljer Ergonomix. Är det någon som har Round och kan berätta lite om sitt val och hur de är osv? Ergonomix är ju mest lika riktiga bröst, med skidbacke när man står upp, o flyter ut lite när man ligger, har jag förstått. Jag är dock ute efter lite volym upptill, och är lite rädd att Erg...Bröstförstoring04Dela