Wiilja20 jun, 2020Val av Sport-bh Har ni några bra tips på sport-bh som ger bra med stöd inte är för dyra och gärna finns i fysisk butik..nätet funkar såklart också :)Bröstförstoring00Dela
Mallan120 jun, 2020Löpträna i dubbel Abecita kimberly?Npgon som vet om 2 Abecita kimberly räcker för löpträning? Tänker att dubbla kimberly borde ge bättre stöd än typ 1 Schock absorber, eller? Bröstförstoring016Dela
Junie2020 jun, 2020Smal, Motiva ergonomix? Hej, jag har lite underhudsfett. Ska göra en omoperation pga troligtvis skadat implantat. Någon som har Motiva Ergonomix och är smal? Eller måste man ha mer underhudsfett med det implantatet? Bröstförstoring07Dela
Lindat20 jun, 2020Sex och onani efter OPHar läst att man inte ska ha sex de första veckorna efter operation. Är det på grund av att brösten då kan röra på sig, svett, eller hög puls? Man kan ju ha försiktig sex där brösten inte rör på sig.. Varför är det inte bra med hög puls? Är onani ok? Kan själva orgasmen påverka läkandet? Vad har ni fått för info om detta? Bröstförstoring09Dela
Fröken11119 jun, 2020Målbild att visa upp för kirurg! Hej allesammans! Hade ni andra några bilder som ni tog med er och visade upp för läkaren när ni skulle på er konsultation? Bilder på glamourtjejer/porrstjärnor etc? 1) Vilka personer visade ni upp? Vem har era drömtuttar? 2) Vad sa läkaren? Förklarade han hur likt det kan/inte kan bli? Bröstförstoring02Dela
Mallan118 jun, 2020Läkarintyg op? Ni som opererats/opererar er under Corona-tider, antar ni inte behövt något intyg av läkaren eftersom det är ok att va hemma 3 veckor utan intyg? Tacksam för svar :)Bröstförstoring06Dela
Rosa2718 jun, 2020Någon som har opererat brösten flera gånger? Hej! Jag gjorde en bröstförstoring när jag var 19 som jag aldrig blev nöjd med. För 3 år sedan bestämde jag mig för att ta ut implantaten och tänkte aldrig mer!.. Men.. Nu funderar jag på att göra det igen. Saknar att kläder sitter bra och ser snygga ut men samtidigt tvekar jag för att jag är rädd att jag inte ska bli nöjd igen och få mer komplikat...Bröstförstoring04Dela
Meropero17 jun, 2020Hängbröst opererad av Örjan Gribbe. MissnöjdHej, den 3mars opererades jag av Örjan Gribbe på Proforma. Vid konsultation bestämde vi att jag skulle göra en bröstförstoring 500cc HP. När jag frågade honom om jag behövde bröstlyft sa han att eftersom mina är så små och hängiga och jag ska lägga i mycket så behövs det inte. En vecka inna operation följde jag med en vän på en konsultation hos...Bröstförstoring012Dela
Wiilja17 jun, 2020590cc ergonomixHej! Igår gjorde jag äntligen min bröstförstoring, har lagt in motiva ergonomix 590cc. Verkligen jätte nöjd..MEN jag tycker dom ser så små ut. Ni som har lagt in samma med lite erfarenhet, kommer detta att ändra sig? Eller har jag lagt i för ”små”Bröstförstoring02Dela
Hejhopp9717 jun, 2020Bröstband/bh Hej! Skulle ni vilja berätta era erfarenheter med bröstband och bh? Hur länge hade ni bröstbandet? Ska man fortsätta ha samma bh när man slipper bandet? Eller ska man ha en annan modell? Ska få ta mig idag för att duscha första gången, ska bli så skönt! Bygeln mellan brösten får inte riktigt plats, fler som upplevt samma problem? Bröstförstoring021Dela