Robelleis29 aug, 2012Vad heter tvålen man ska tvätta sig med innqn op? Snabbt svar ;);)Bröstförstoring01Dela
dixa29 aug, 2012Örjan Gribbe, Korrigering?Hej! Jag gjorde en bröstförstoring hos Örjan på Proforma den 23November 2011. Alltså ca 9 månader sen nu. La i 450/425 bakom runda. väger nu 45 och är 165cm och 20år. Men har nog rippling, när jag är upp&ner så kan jag nästan dra i "påsarna" liksom. och sen framifrån vanligt så är de mellan tuttarna kan man se lite "hackigt". Och lite db under näst...Bröstförstoring00Dela
Anonym användare29 aug, 2012325 bredare än 350??Hej Är det verkligen så att 325 är bredare än 350? På min konsultation kom vi fram till 325 plus profil jag är ju bred över bröstet. I efterhand nu så vill ja nog ha 350, vill inte gå upp mkt mer i storlek. Enligt tabellen av mentor implantaten så är de ju större? Hmm..Bröstförstoring015Dela
Feffi29 aug, 2012Olika storlekar på inplantatHej allihopa :) Jag har en liten fundering.. Jag har vart på konsultation hos Helena och Peter och de tyckte olika om mina bröst. Båda kom fram till att de skiljer ca 25 cl (?! eller vad man nu mäter bröstet i) på mina bröst. Det är inget jag stör på mig.. Helena menar att man försöker oftast i den mån det går att ta samma storlek på inp...Bröstförstoring013Dela
carro200229 aug, 2012Min tur imorgon!Imorgon är det min tur att göra min efterlängtade bröstförstoring:) Hos Örjan på Proforma. Kan inte fatta att det är sant, är superglad och inte alls nervös bara förväntansfull. Jag hoppas att allt går vägen nu! Bröstförstoring08Dela
Vindruva29 aug, 2012Deprimerad efter op?hej, är de någon mer än jag som blivit deprimerad efter operationen? jag tycker mina bröst är helt okej, men ja vill ja mer silikonliknande bröst dock så de är väl de enda jag ör missnöjd över, annars är de inget fel. Däremot har jag blivit väldigt deprimerad? känner att de inte är som förrut? Har ingen lust med något? känner mig nedstämd och t...Bröstförstoring06Dela
Anonym användare28 aug, 2012Storlek på implantatHejsan alla! 😛 Jag blir inte klokare på det här med storlekarna i cc (ml) för geléhallon-implantat... Jag har idag 70B / 75A och tänker mig skaffa fyllig 75C. Har kollat lite på tjejer som haft samma stl som mig o hur mkt cc de fyllt för diverse olika slutresultat. Men vissa som haft ex. 75A o fyllt på med ca.400cc har fått väldigt olika resul...Bröstförstoring06Dela
Oodi28 aug, 2012Förutsätta komplikationsfri bakomplacering? Hej. Jag undrar kort och gott om det har någon betydelse hur starka bröstmuskler man har innan man gör en bröstförstoring under muskeln. Eller ligger det helt och hållet i kirurgens skicklighet? Jag vill gärna ha bakomplacering och tränar gärna bröstmusklerna när jag tränar. Vill hoppas att det kan förutsätta en komplikationsfri bakomplacering...Bröstförstoring07Dela
3barnsmamma28 aug, 2012Ärr 12 dagar. Ser dom bra ut?Jag skulle ha åkt på mitt första återbesök imorgon men pga sjuka barn så blir jag hemma. Jag pratade med kliniken och vi kom fram till att jag skulle byta tejpen själv idag då den hade börjat lossna rätt mycket. Detta var vad jag möttes av. Ser det bra ut? Jag tycker att det ser ut att bukta ut rätt mycket. Kan detta bli fint när det är läkt tro? Bröstförstoring03Dela
Oodi28 aug, 2012Vilken kirurg ska man välja då? Proforma...Hej. Det börjar bli dags att boka tid för konsultation men på Proforma finns ju så många kirurger och det känns ju omöjligt att välja en. Jag är 164 cm och rätt smal. Vill ha mellan 350 och 400 cc. Jag har nu en fyllig B-kupa. Förmodligen blir det under muskeln. Vilken kirurg tror ni på och varför? Detta är ju nästan om...Bröstförstoring01Dela