cizz06 aug, 2012Bh?Dum fråga - men behöver man bh efter en operation? Och då menar jag efter läkningen... Bröstförstoring06Dela
Jen06 aug, 2012Någon som behövt breda men korta inplantat?Hejsan! 🙂 Min bröstkorg är ganska bred och jag behöver inplantat på 13,5 cm. Sedan är det så att jag inte kan ha speciellt höga inplantat, alltså från bröstvecket och upp mot bröstkorgen. Har varit på en konsultation där de rekommenderar anatomiska med en projektion på 5,7 och försök att sänka bröstvecken. Någon som haft samma förutsättningar...Bröstförstoring00Dela
villha06 aug, 2012Mår dåligt:(Äntligen träffat Peter idag och Angela narkossköterskan. Men jag har ett dilemma hur faaa* ska jag ta mig hem?? Har verkligen INGEN som kan ställa upp på att köra mig eller följa med...undrar vad det är för krets man gått i egentligen! Kompisar som man kunnat döda för finns inte där, träffar en kille sen en månad tillbaka han säger inget om att...Bröstförstoring033Dela
Opticruise06 aug, 2012Åldersgräns bröstförstoring?Är lite nyfiken då jag var inne på FDA:s(Amerikanska läkemedelsverket) hemsida och såg att dom inte rekommenderar bröstförstoring före 22 års ålder.. Kom och tänka på att det är flera tjejer här inne på forumet som inte är 18 år.Jag trodde man skulle fyllt 18 för att få operera sig?! Är de nån som vet hur de ligger till? Får man operera sig som...Bröstförstoring012Dela
EeM06 aug, 2012ni med erfarenhet! jag behöver hjälpjag har kollat mkt på en ny operation. vill lägga in 750cc delvis bakom muskeln. bredden på mentors 750 hp implantat är 15 cm. min bröstbredd är 14cm. går det att lägga in 750cc samt inte oroa sig för symmastia vilket oroar mig om det blir för tajt emellan boobsen. eller har man 14cm i bröstbredd kan man bara lägga in max implantat som är 14cm i br...Bröstförstoring02Dela
Redhead06 aug, 20122 månader bakom bröst *Bilder*Tänkte dela med mig mina två bakom månaders bröst. De blir mjukare för var dag som man masserar de och jag är super nöjd med storleken. Äntligen kan jag få känna mig lite mer kvinnligare! 😀 Jag är däremot lite fundersam, min vänsta bröstvårta sitter lägre ner än min högra. Det var så innan men syntes inte lika mycket som det gör nu. Det stör m...Bröstförstoring03Dela
lilla-My06 aug, 2012Bröstförstoring i september 2012!Tänkte att vi kunde samlas här, vi som ska opereras i september. Skriva CC, kirurg, placering och profil mm, och dela med oss av våra tankar. Jag ska opereras den 6 september på Proforma av Örjan Gribbe, 275 cc moderat profil bakom muskeln. Har idag ca 70AA på ett ungefär, hoppas på att komma upp i en visuell liten/normal B kupa. Är 163 lång på...Bröstförstoring085Dela
Doris06 aug, 2012Sover alla med bh??Hej! Jag läste i en äldre tråd att så gott som alla bröstopererad sover med sport-BH, stämmer det och varför?? Bröstförstoring09Dela
Rakel06 aug, 2012Gör Tuve framför?Hej alla! Har läst av många härinne att Tuve på Citadell är öppen för framför. Stämmer det? Vill gärna höra om era erfarenheter! Har bokat konsultation nästa vecka hos honom, men jag börjar bli ganska säker på att jag inte vill ha bakom..är det någon ide att gå dit, jag menar ifall Han vägrar att lägga framför?Bröstförstoring011Dela
mims06 aug, 2012bakom/framför bästa result? *BILDER*Vill ha sillislooken, men vad tycker ni blir bästa placering för mig? det har lutat mycket åt framför placering men jag är lite osäker. Vad tycker ni? Bröstförstoring03Dela