meow29 jul, 2012Brösten domnar bort??!!Någon mer än jag som har den symptomen att brösten liksom domnar bort i underkant pga stödbhn?? Bröstförstoring02Dela
Kaffet e klart29 jul, 2012Liten storleksskillnad före, olika implantatstl. eller ej?Jag funderar på om en liten storleksskillnad före kan förstärkas av en förstoring om man tar samma storlek på implantaten? Eller är det bättre att försöka jämna ut? Den lilla storleksskillnad jag har nu stör mig inte, så den behöver inte nödvändigtvis jämnas ut, men jag vill inte heller ha större skillnad vilket jag är rädd att få. Hur vanli...Bröstförstoring08Dela
Booberella29 jul, 2012Behöver råd- väljer jag rätt?Jag har nu 75 A och är rätt lång och smal. På konsultationen valde jag 275 cc moderate profile och han föreslog bakom muskeln. 2 veckor senare och nu 3 dagar kvar till OP så lutar jag mer mot 400 cc high profile och delvis bakom muskeln. Det är ju bara så svårt att veta hur det kommer se ut- men vad tror ni som har lite erfarenhet?...Bröstförstoring00Dela
Anonym användare29 jul, 2012Framför eller bakom bröstmuskeln?Jag undrar vad skillnaden är på framför eller bakom bröstmuskeln? Nu har jag bakom muskeln men ska göra dom större, har nu 445 anatomiska och ska ändra till runda 605 eller 700 har inte bestämt mig ännu men undrar vilket som är bäst... Någon som vet?Bröstförstoring02Dela
therese18229 jul, 2012op igår, olika stora idag.. förstoring + lyftÄr det normalt att ett bröst sväller mer än det andra? Mår för övrigt dom en prinsessa... Inte ont, känns stel och som jag bänkpressat för hårt... Dom känns inte varma lr hårda bara olika storlek..Bröstförstoring00Dela
ViljaV29 jul, 2012Proforma - vilken kirurg?Nu vet jag helt klart att det är Proforma jag vill göra mina bröst hos. Det känns rätt eftersom att man i stort sett bara hittar positiva saker om dom. MEN, vilken av kirurgerna ska jag välja? För- och nackdelar? Korrigeringar, bemötande.. ja allt helt enkelt, allt ni kan komma på!:) För nu vill jag boooka!Bröstförstoring010Dela
Crocodil6829 jul, 2012någon som förstorat sina bröst/ plastikhuset?Någon som har förstorat sina bröst i linköping, plastikhuset? Bröstförstoring00Dela
Jen28 jul, 2012Bh-storlek till opererade bröstHar en fundering. Jag är inte så hemma på det här med bröstförstoringar ännu så ni får ha överseende om min fråga är lite dum 😇 Jag ser ofta att det skrivs att bröst med inplantat drar större storlek än naturliga bröst. Hur kan det komma sig? Jag tänker mig att jag skulle vilja ha en D-kupa ungefär men jag kanske inte alls kan gå efter bh-stor...Bröstförstoring03Dela
therese18228 jul, 2012Dom e på plats! Tack Tammy FiabemaIdg kl 14:30 søvdes jag ner på Plastikkirurgerne i Oslo! Open tog ca 2,5 timmar och nu sitter jag på hotellet. Bedøvningen børjar slæppa och det børjar kænnas nu ;P Længtar tills bussen går hem imorgon så jag får vila i min egen sæng. Plastikkirurgerne och Tammy Fiabema va kikass! Skøterskan va lite orolig att jag var hær sjælv så nær h...Bröstförstoring06Dela
3barnsmamma28 jul, 2012Någon mer än jag som snusar? Lyckades du sluta inför op?Är det någon här inne som är eller har vart storsnusare och lyckats sluta inför op? Jag vill men jag kan inte:( jag har alltid en snus inne. Jag begriper inte hur jag ska lyckas sluta, det går bara inte. Ska opas om 3 veckor. Bröstförstoring014Dela