Näven18 jul, 2012Anlag för blodpropparNågon här med anlag för blodproppar som har förstorat brösten? Hur fick ni göra innan/efter operationen? Fick ni blodförtunnande?Bröstförstoring07Dela
Anonym användare18 jul, 2012Inte så kaxig...Smärta!! Men de sitter där mina nya vänner :)Oj, ja ont har man ju...börjar fundera på om herrn råkade sätta bakom ändå? :) Om några timmar är det visst dags att åka hem...även om hemma alltid är bäst och jag saknar min älskling så skriker min kropp, NEJ...låt mig stanna här. Vill aldrig lämna den här sängen! Ta åtminstone bort elefanten som sitter på mig ;) Mådde oförskämt bra efter...Bröstförstoring025Dela
Störreboobs17 jul, 2012Huden mellan brösten ligger inte intill kroppenHej tjejer! Hoppas att ni kan hjälpa mig med något jag börjat bekymra mig över nu. Huden mellan mina bröst ligger inte in till kroppen, utan svävar lite i luften, det har alltid varit så sen min operation för ca 1 år sen. Ska det var så? Om inte vad kan man göra? Är det något kirurgen korrar? Jag har inte oroat mig över det här förut då ja...Bröstförstoring05Dela
Pumaa5517 jul, 2012Framför bröst frågaHej nu menar jag implantat helt framför bröstmusklen, jag undrar om man kan gå utan BH mkt elr måsta man jämt ha på sig en BH för att dom inte ska börja hänga ? elr de kanske inte påvärkar "hänget" alls? :) hoppas ni förstår va ja menar Bröstförstoring07Dela
hejsansvejsan17 jul, 2012"knakande" bröstJag gjorde min operation för en vecka sen, och idag skulle jag k klia mig brevid bröstet och tryckte lite då började typ knaka/bubbla i bröstet prova på den andra och det "lät" likdant. Någon som vet om det är något konstigt? Bröstförstoring03Dela
Anonym användare17 jul, 2012Tips på snygg överdel efter op...Jag ska opereras om en vecka men jobbar varje dag tills kl. 21 dagen innan OP och behöver därför tips eller råd om ni har nån tröja, linne, tunika ni nyss köpt som skulle funka och vart ni köpt den... Jätte tacksam för alla tips ;)Bröstförstoring04Dela
Jojojo17 jul, 2012Hjälp tack! Hallå! Ska göra brösten är det tänkt, men är livrädd för tre saker: Att jag ska få stort mellanrum mellan brösten, att det ska bli synliga kanter på implantatet så det bara ser ut som jag stoppat in en boll, och till sist att dom ser hängiga ut. Funderar på omkring 400cc bakom muskeln, är det runda och breda som gäller för att jag ska slippa punk...Bröstförstoring00Dela
Amor17 jul, 2012sex?Måste bara fråga er!!! När kunde ni ha sex efter operationen??? Eller när hade ni lust?? Och hur gick det, det är ju ömt??? Bröstförstoring04Dela
lillamig17 jul, 2012Skitnöjd!!Opades idag och är skukt nöjd!! Ville bara berätta det. Bilder kommer!!Bröstförstoring04Dela
Kaffet e klart17 jul, 2012YoutubetrådenHär i postar vi videos som visar operationer och implantat osv, alla klipp som kan vara av intresse inför en egen operation! Det finns fantastiskt många klipp att hitta när man söker på bröstförstoringar, men långt ifrån alla är särskilt kvalitativa. Man får plöja rätt många innan man hittar de riktigt bra. Låt oss samla alla guldkornen här i!...Bröstförstoring00Dela