3barnsmamma08 jul, 2012Är det någon som har gått från en liten C till en stor C/liten D?Är det någon som har gått från en liten C till en stor C/liten D? Hur mycket la ni in? Bröstförstoring06Dela
sia7808 jul, 2012breda implantat Någon som vet hur mycket vårtgården flyttas åt sidorna vid bredare implantat? Jag har i dag 450cc och hög bredden ligger på 30... på gränsen enligt kirurgen för att vårtgården ska hamna för långt åt sidorna. Om jag väljer låg eller mellan profil kan man ta ett bredare implantat utan att vårtgården flyttas?...skulle i alla fall vilja ha...Bröstförstoring03Dela
Cup.Cakes08 jul, 2012osäker på val av storlek...Har nu bokat tid för op den 22 augusti på art clinic hos Per Windh. På konsultationen kom vi fram till att jag skulle ha anatomiska bakom 345cc. Fick prova ett par som var på 325cc då ca 50cc "försvinner"... Men nu är jag rädd att dom ska bli förstora! Vill ha ett naturligt utseende på mina bröst och inte alls ett opererat utseende... Kollar runt...Bröstförstoring03Dela
Sunpeace08 jul, 2012Operation bokad!Nu har jag äntligen bokad tid för min operation i slutet av september! Gud vad jag längtar efter mina nya bröst :DBröstförstoring01Dela
Miss-C08 jul, 2012Vad ska jag ha med det här utgångsläget? hjälp!Ska operera mig om en vecka och funderar mer och mer på att ändra till framförplacering. 350/375 cc bakom mentor hög profil tycker Örjan att jag ska ha. Han tycker inte att jag behöver något lyft (fast det var på gränsen) men sedan handlade det nog mycket om att han inte ville att jag skulle ha ärr när jag är så ung. Vet att jag inte kan få nå...Bröstförstoring021Dela
Liljornas08 jul, 2012Vilken kirurg på AkademiklinikenÄr det någon speciell kirurg på AK som är "känd" för att vara bra på att göra väldigt naturliga bröst? Bröstförstoring00Dela
Opticruise08 jul, 2012Brösten 7 veckor =) *BILD*Jaha så har jag haft mina nya framförbröst i knappt 7 veckor.. Flyttade fram och lade i större(hade 300/350 bytte till 550)pga en rad komplikationer och missnöje med stl.. Nu är det som dom alltid suttit där :D Dom är lagom stora,proportionerliga till min övriga kropp..och porriga om man får skriva så💡 Mjukna har dom gjort,är mjuka men...Bröstförstoring012Dela
missboob08 jul, 2012FinansieringHej! Jag har länge funderat på bröstförstoring! Skulle verkligen älska att ha stora bröst både med bh och utan :P En stor grej för mig är kostnaden! Hur har alla råd att operera sig? Har ni sparat ihop pengar? eller lånar ni pengar? Jag kan ju liksom inte gå och hoppas på att vinna på triss så jag för göra nya tuttar ;) Även om det skulle un...Bröstförstoring09Dela
Dumlee08 jul, 2012paniiiiik !!!Heeej allihopa ! Det är så här att jag opererades för ca 5 veckor sedan hos örjan på proforma. Hittillsär jag jättenöjd med resultatet. Valde 350 high profil bakom muskeln. Idag så såg jag att mina nerver syns på mina bröst plus att jag känner lite brännande känsla vilket ska vara normalt ? snälla vet någon vad det kan bero på ? att min...Bröstförstoring04Dela
Millac08 jul, 2012Är det dumt att op om jag inte är missnöjd innan?Jag har bestämt mig för att göra en op för att sen bestämma mig för att det är jättedumt. För att sen Igen bestämma mig för att jag vill. Saken är den att jag är inte direkt missnöjd med mina bröst, jag har aldrig skämts eller mått dåligt över dem. Visst att jag många gånger har kännt att jag velat ha större för att det skulle klä mig bättre i...Bröstförstoring07Dela