Positiv20 maj, 2020Kläder på konsultation?Ska man ha något speciellt på sig inför konsultationen? Tex sport-bh, T-shirt? Bröstförstoring05Dela
Canny20 maj, 2020Vad säga till barnenVad har ni sagt till era barn när ni förstorat brösten? Jag har två tjejer som är 4 och 6 år. Jag vill att de ska känna sig trygga och nöjda i sina kroppar och tycker att det är svårt att förklara för dem varför jag förstorar brösten.Bröstförstoring013Dela
Anonym användare20 maj, 2020Någon annan som gjort motiva hybrid bröstförstoring?Hej. Jag opererade mig för 6 dagar sedan och allt har verkligen gått superbra. Jag har knappt haft ont alls och haft full rörelseförmåga etc. Jag var hemma i 3 dagar efter operationen och sedan började jag jobba igen. Och brösten ser redan nu rätt bra ut! Jag förväntade mig att de skulle vara superknepiga i utseende i ett par veckor minst för a...Bröstförstoring030Dela
Briannah20 maj, 2020Bygellös BH, 65EAlltså, detta är ju inte lätt. Jag har varit en 65-70 C beroende på BH. Nu skulle jag behöva hitta en BH i storlek 65E och utan bygel. Någon som kan tipsa om detta? Behöver vara bra stöd. Hunkemöller, Triumph m fl har minsta i 70 i omkrets. Hade hittat en bra på Cubus men så klart slutsåld. Tänkte varva sport-BH med bygellös nu efter att ha fått ok...Bröstförstoring05Dela
Anna199520 maj, 2020Testa implantat under t-shirt? Hej, Jag var på Proforma Clinic och fick testa mina implantat under en supertight tshirt. Vad har ni för erfarenhet utav det? Blir det så som man ser i spegeln? Jag tänker att en tight tshirt ofta gör så att de blir plattare, automatiskt lixom? Någon som var på Konsultation på det sättet och tycker att det stämmer överens med hur det blev efte...Bröstförstoring03Dela
Anna199519 maj, 2020425 orolig, för stort?Jag var på konsultation hos Örjan på Proforma Clinic. Var supernöjd med konsultationen och det kändes sååå bra. Men till problemet. Jag vill ha naturliga, inte för stora lixom. Jag fick testa från 325 och uppåt och tyckte egentligen inte det var så stor skillnad förutom lite utåt mot sidorna. Vi landade på 425cc . Men såhär i efterhand när jag t...Bröstförstoring021Dela
Positiv19 maj, 2020Konsultation pris nordiska kliniken Någon som varit på Nordiska kliniken på konsultation? Jag ska snart dit, vet någon vad det kostar?Bröstförstoring03Dela
Emco19 maj, 20206 veckor idag Idag fyller mina boobs 6 veckor :) Äntligen så börjar dom kännas som mina! Som att dom alltid suttit där. Och från 2 konstigt formade, stenhårda kokosnötter som satt uppe vid nyckelbenen så är dom nu mjuka och kläm vänliga och ser naturliga ut :)) Jag har inte lika bråttom till slutresultatet nu, även om jag givetvis är nyfiken på det men kan...Bröstförstoring03Dela
Catrinast18 maj, 2020Operation kosmetisk kirurgi Jönköping Hej. Är det ngt mer här inne som ska opereras på Kkab i Jönköping eller har gjort det rätt nyss? Ska på konsultation i Falköping imorgon och Har prel.bokat operationsdag den 2/6. Så känns allt bra imorgon så blir det operation. Vill bara göra det nu nu... Bröstförstoring00Dela
nea_li18 maj, 2020Vi med större implantat!Hej! En tråd för alla oss med större implantat! Lyft/förstoring elr båda såklart! Läkning,frågor,funderingar,tips,underkläder m.m m.m. Dela gärna med er om ni har före efterbilder också! Mvh 725 ccBröstförstoring014Dela