Positiv11 maj, 2020Framför eller bakom muskelnVad är det som avgör om implantatet ska sättas framför eller bakom muskeln? För o nackdelar?Bröstförstoring06Dela
Kitty00711 maj, 2020Vill få kontakt med 950cc erfarenheter!UPDATE! Träffade min kirurg Richard Lewin idag (återbesök) 2v efter mitt byte av implantat, för att diskutera ev. omoperation. Under min konsultation i februari betonade ju jag hur stort jag ville gå osv, men då kom vi fram till 590cc Ultra high profile (för att rätta till droopy bröstvårta och eftersom jag var 12,5cm i bröstbredd och då är 590 de...Bröstförstoring030Dela
roxibella11 maj, 2020Rädd inför narkos..Hej! Jag ska operera mig på Reformkliniken hos Tuve Mårtensson om bara 1 månad. Jag är jätte nervös inför operationen, narkosen och bemötandet strax innan op. Jag har överdrivna tankar och funderingar. Detta gör mig galen! Jag är rädd för att aldrig vakna upp igen, att förblöda, att få en infektion m.m Jag är dessutom nålrädd vilket inte gör situat...Bröstförstoring014Dela
Emco11 maj, 20205 veckor Imorgon är det 5v sen min op. Jag har nu fått som en ilande känsla i ärren, är det någon som känner igen sig? Bröstförstoring01Dela
Fröken11110 maj, 2020Hur snabbt kan man öka storlek på implantat? Hej allisammans. Jag vet redan att jag vill ha omkring 800-1000 cc, men har förstått att jag måste börja på en lägre nivå först. För er som har så stora, hur många operationer var ni tvungna att göra för att nå den storleken? Och hur lång tid tog det? Utan att nämna namn tycker jag att olika läkare gett väldigt olika svar. Det är förstås indivi...Bröstförstoring02Dela
amandafelicia10 maj, 2020Se hit! 157-162cm lång?Ni runt cirka 157-162cm långa. Jag hoppas att ni kan hjälpa mig! Vad tog ni för CC? storlek innan? Lägg gärna upp eller skicka bild. Jag är väldigt osäker på storlek...Bröstförstoring016Dela
Josefine56610 maj, 2020Ärrkorrigering / Korrigering av ärrHej! Jag ska korrigera mina ärr efter min bröstförstoring (bröstvecken). Det har gått ca 9 månader sedan operationen och ärren är röda och har inte riktigt lagt sig. Allt annat har gått väldigt bra :) Är det någon annan som korrigerat sina ärr? Har ni några tips / kommentarer? ?Bröstförstoring00Dela
mandalindblom10 maj, 2020Innan graviditet eller ej?Har en fråga till er alla, alla tycker olika såklart men vill höra allas åsikter ändå. Tycker ni det är "fel" att göra sina bröst som en 22 årig tjej och inte haft barn än eller tycker ni att man ska vänta tills man har fött sina barn och sedan göra dem? Den kommentaren får jag höra men har också hört att när man går konsultationen får man veta o...Bröstförstoring02Dela
Positiv09 maj, 2020Dum bimboVilken bild många har av dom som förstorat brösten. Man anses vara en dum bimbo i mångas ögon. Jag undviker att berätta att jag vill förstora mina bröst. Orkar inte ta diskussionen. Men det är synd att många ser ner på bröstförstoring. Hur tycker ni att ni blir bemötta !?Bröstförstoring07Dela
Milla8109 maj, 2020Bröstens tyngd? MotivaNågon som vet var man hittar hur mycket Motiva-implantat i cc motsvarar i vikt/tyngd?Bröstförstoring05Dela