KristinaR30 mar, 2020Svullen mage bröst opHej! Undrar om någon mer fått svullen mage efter bröstförstoring, snitt i bröstveck? Tänker om det har med lymfan etc. att göra, kan det stämma?Bröstförstoring06Dela
KristinaR30 mar, 2020Luftbubblor Hej! Efter op fick jag fullt med små luftbubblor under huden. När försvinner dessa? Jag har massor under brösten, på revbenen o ner mot magen. Är idag inne på dag 3 efter op. Känns otäckt att trycka på, var försvinner "luften"? ?Bröstförstoring04Dela
Dafne9229 mar, 2020Ont i ärrHej! Har de senaste två-tre dagarna fått ont i och runt höger ärr. Alltså inte inflammerat-ont utan mer nerv-ont. Gör lite ont när jag rör försiktigt över tejpen och även ont runt omkring och när jag rör armen och sträcker mig. Smärtan kommer och går. Någon mer som haft detta? Op för 5,5 v (360 cc) sen genom bröstvecket.Bröstförstoring03Dela
Positiv29 mar, 2020Telefon konsultation?Någon som haft telefon konsultation istället för att träffa kirurgen? Känns konstigt att skicka bilder på sina bröst för bedömning. Kan dom verkligen se vad som ska göras då? Bröstförstoring00Dela
Positiv29 mar, 2020Telefon konsultation?Någon som haft telefon konsultation istället för att träffa kirurgen? Känns konstigt att skicka bilder på sina bröst för bedömning. Kan dom verkligen se vad som ska göras då? Bröstförstoring02Dela
Mallan129 mar, 2020Ni med småbarnNi med småbarn, när låter ni era ungar vila på bröstet igen efter bröstoperation? Har gått ca 2,5 månad nu och min systerdotter älskar att ligga och gosa på mitt bröst innan hon somnar när jag är barnvakt. Är det ok efter såhär lång tid? Tänker att man får ju sova på mage efter 10 veckor då borde väl detta vara ok?Bröstförstoring02Dela
Anja166128 mar, 2020Kostnad för implantatbyte?Jag opades 6/3 så de är relativt nya än. Men jag vill ha de större. Min kirurg trodde att jag skulle klara mig utan lyft och att vi i annat fall kunde fixa lyftet efteråt. Nu känner jag att mina bröstvårtor pekar för mycket neråt och huden känns liksom lite slapp runt bröstvårtan och under. Så jag kommer behöva/vilja göra lyftet och tänker att ja...Bröstförstoring03Dela
Mallan128 mar, 2020Roddmaskin?Hej Roddmaskin efter 10 veckor, bör man vänta 2 veckor till? Står i mina papper att det är ok 10-12 veckor efter men vill ju inte va för hastig :p någon som testat det eller liknande övningar?Bröstförstoring01Dela
Beasty9828 mar, 2020maxgräns för implantat?Jag har hört vissa personer som behövt operera sig i flera omgångar för att nå sin önskade storlek. Det handlar dock om ett fåtal personer, och verkar inte vara särskilt vanligt förekommande problem. Har ni också hört om det, och ungefär hur stor ökning pratar vi om för att man ska behöva operera sig i omgångar i så fall? Det känns logiskt att m...Bröstförstoring011Dela
Beasty9828 mar, 2020Egen vävnad vid framförplacering?Hej! Jag undrar om någon vet ungefär vilket förhållande mellan mängd egen vävnad och storlek på implantaten som krävs för att man ska kunna genomföra OP med en framförplacering? Det verkar generellt sett vara betydligt vanligare med bakom, och många skriver att det krävs en del egen vävnad för att framför ska vara genomförbart. Jag har däremot...Bröstförstoring08Dela