linda.mir10 feb, 2020Motivs Ergonomix, erfarenhet?Har någon här erfarenhet av Motiva Ergonomix? Hur känns de, är det stor skillnad mellan de och andra implantat? Bröstförstoring01Dela
Tinytjorven10 feb, 2020Olika stora bröst innan operation Det är så att jag har ganska stora bröst sen innan men mitt problem är att jag har två ganska olika stora bröst skiljer kanske en och en halv kupa mellan dom. Jag har länge velat göra en bröstförstoring för att fixa det är det någon som gjort det och fått ett bra resultat? Har bokat en konsultation för att höra vad dom säger. Bröstförstoring05Dela
Cattis09 feb, 2020Bröstförstoring och fettsugningHej! Jag ska göra en bröstförstorin och fettsugnings av midja, lår o mage. Detta ska sen fördelas till min rumpa. Jag kom att tänka på att det kanske blir svårt, för visst är det så att man ska ligga på rygg de första veckorna när man gjort bröstförstoring? Kirurgen sa att när omplaceringen av fettet till rumpan gjorts skulle jag helst inte sitt...Bröstförstoring02Dela
Cattis09 feb, 2020315Hej! Jag behöver ett råd av er. Jag har idag 315 cc men har alltid tyckt det var för lite o använder vaderad push up bh för att det ska se störreut. Varit på konsultation o blev rekommenderad 510cc av läkare. Nu blir jag orolig om det blir för stort istället. Jag är 163 o väger 57. Finns det någon av er som gjort liknande o har råd o erfarenhet?...Bröstförstoring02Dela
Nellzor09 feb, 2020Knölar under ärretHej. Gjorde min operation den 12 dec, sååå nöjd och allt har gått så bra. Men nu senaste veckan så är det liksom små knölar under ärret och på undersidan. Någon som vet vad de kan vara? Mailade kliniken men får nog svar imorgon men tänkte om någon kanske visste eller fått liknande. Inget kladd eller var utan ärren är torra och väldigt fina för...Bröstförstoring016Dela
Lilltussen09 feb, 2020Byte mentor till memorygel xtra ?Är det någon som bytt från vanliga mentor till memorygel xtra high och kan säga skillnaden . Har moderate plus coh1 och tycker dom är för mjuka . Har ingen möjlighet att känna på implantaten själv då jag bor långt ifrån. Väldigt tacksam för svar . Bröstförstoring02Dela
Orkidee09 feb, 2020Bästa kliniken vid ev. komplikation? Akademikliniken, Proforma, Nordiska klinikenHej kära POF. Jag har till och från i flera år varit sugen på att göra en bröstförstoring, och nu känner jag att jag är i ett läge där jag finansiellt och tidsmässigt kan göra det. Jag jämför just nu Nordiska kliniken, Akademikliniken och Proforma. De skiljer sig relativt mycket i pris, nästan 13 000 kr, mellan Proforma och Akademikliniken...Bröstförstoring00Dela
norrlandstjejen09 feb, 2020Måste var från ärr betyda infektion?Hej! Jag tror att det är var som kommer från mitt ärr. Har fått riktlinjer från min kirurg hur jag ska sköta om det och hoppas att det blir bättre. Men fick aldrig riktigt svar på om det var en infektion eller inte, tror inte hon var så säker hon heller.. Ni får gärna kolla i min profil, ni som inte är så känsliga. Där är en bild på vad som ko...Bröstförstoring07Dela
Nilah09 feb, 2020Tejpa, hur länge?Hur länge tejpade ni ärren? Använder silikontejp. Började ni med ärrstift efter tejpningen?Bröstförstoring03Dela
Tummelisa8808 feb, 2020Db framförplacering?någon som vet om man kan få db när man gör framför placering? Bröstförstoring023Dela