Pinkroose11 dec, 2019Motiva med ett chip iKom på att implantaten jag ska ha har ett chip i, har alla de? Hur blir de vid säkerhetskontroller osv när man ska flyga (dum fråga I know??)Bröstförstoring015Dela
Knasen11 dec, 2019Caroviva kliniken LindahlUndrar om någon har gjort fetttransplantation bröstförstoring eget fett hos Dr Lindahl? Han jobbade tidigare på Art clinik tror jagBröstförstoring01Dela
Denjuliia11 dec, 2019Bröstförstoring Hej. Snart är de dags för mig att lägga mig på operationsbordet. Är väl inte så nervös över själva ingreppet men snarare eftervården. Kommer lägga implantaten bakom bröstmusklerna. Min partner arbetar natt och kommer bli själv med min son. Behöver inte lyfta honom då han är 3 år. Hur var ni efter operationen? Givetvis förstår jag att man har ont? M...Bröstförstoring02Dela
Flakon10 dec, 20193 konsultationer och kan inte bestämma mig Snälla hjälp mig ? Har redan gjort 3 konsultationer angående brösten men är endå osäker på storlek. Hur gick ni till väga för att bestämma? Jag velar mellan 550/590cc och 750cc, när jag är där och provar känns 750 för stort men så fort jag kommer hem tänker jag att det kanske inte är för stort endå?. Vågar inte boka fler konsultationer då jag kän...Bröstförstoring010Dela
Selines10 dec, 2019Motiva round corsé 550/590ccNågon som har Motiva round corsé 550cc eller 590cc? Hur många storlekar har ni eventuellt ökat för att inte "riskera" för litet resultat? Hur mycket vågar man öka från storleken vid konsultation? Testade inget större än 510 vilket jag ångrar nu då lite kommer försvinna då jag ska lägga bakom muskeln. Vill inte heller få ett för stort resultat....Bröstförstoring06Dela
FinaLina7510 dec, 2019Bröst/ val av kirurgHej! Jag har en bokad konsultation hos Gunnar Kratz, (bröstförst.) skulle vilja ha lite recensioner! Lite nojig då man tror man har koll på vilka som verkar bra, men kan ha helt fel. Nån som har något?Bröstförstoring07Dela
Angelina10 dec, 2019Är det någon som känt att brösten varit för stora från början, men sedan blivit nöjd?Jag ville ha en större och mer "fake" look, utan att få "bollar" (kolla amberquinnofficial på IG så förstår ni looken) men nu ungefär två veckor efter operationen börjar jag känna att jag gick lite för långt.. har lagt in 725cc (hade tidigare 425cc) och just nu har jag en extrem överpol med bröst som sitter under hakan i princip. Börjar bli orolig...Bröstförstoring019Dela
Amzan10 dec, 2019Festkläder efter operationHar en planerad bröstförstoring den 20/12 vilket betyder att julafton infaller några dagar efter :) Har någon tips på lämplig klädsel för det när man är såpass nyopererad? Behöver jag bära typ polotröja för att inte bh-banden och bröstbandet ska synas? Vill ändå försöka se liite festfin ut Bröstförstoring09Dela
Pinkroose10 dec, 20193d bilderNi som fick 3d bilder på konsultationen, hur likt blev det i verkligheten? På upp en bild på de som jag, tror haha, jag har bestämt mig för. Men så svårt att se en verklighetsbild. För små? Stora? Passar de in i övrigt till kroppen???Bröstförstoring06Dela
Pinkroose10 dec, 2019RökningSka göra en förstoring 4 feb och I know, pinnarna måste bort!?? Nästan mer nervös att gå igenom det än själva operationen? så 4 januari har jag satt datum.. Nån som vill skicka lite pepp??Bröstförstoring015Dela