Pinkroose04 dec, 2019Hur mycket av implantatet försvinner bakom muskeln?Hur mycket av implantatet försvinner bakom muskeln? Som ni upplevt själva eller fått höra? :))Bröstförstoring015Dela
90sbaby04 dec, 2019När tog ni av och tvättade bhn? När vågade ni ta av er bhn och vara utan den ett tag? Jag har återbesök två veckor efter min OP som var i måndags och kommer ju att vilja tvätta bhn + boobisarna lite försiktigt innan dess men vet inte när jag ska våga släppa dom fria. Sköterskan sa att det går bra att ta av den och tvätta den men att jag ska ha ett linne under tiden, men vad gö...Bröstförstoring05Dela
Diva04 dec, 2019Bröstförstoring Hej Alla Jag tänkte byta ut mina allergan implantat, är de nån här som blivit opererad av/eller vet mer om Said Saidian på Proforma klinik?Bröstförstoring01Dela
Apelsin12303 dec, 2019Nervös inför reaktioner efter OPHur dumt det här en låter så är det en oro som jag känner inför min bröstförstoring och det är ifall de i min omgivning som jag inte har berättat det för kommer reagera efter operationen... Det handlar om kollegor och min chef då jag är lite orolig att de ska prata om det då jag är ganska mycket yngre än dem och jag vet inte varför men tanken...Bröstförstoring012Dela
Charlott03 dec, 2019Imorgon gäller det! (sjuk nervös) Imorgon 07.30 ligger jag förhoppningsvis på operationsbordet.... Ska göra lyft och förstoring på hermelinen i Luleå! Jag är sååå nervös och har ångest och vet inte riktigt vad jag ska göra... Är alla så här nervösa? Jag blev så nervös innan jag åkte hemifrån (25mil från Luleå) att jag bara lade ner hälften av det jag skulle ha med mig.. Och det u...Bröstförstoring04Dela
Jajja03 dec, 2019Naturlig form på bröstenIntressant det här med formen på brösten. Läser att många jagar efter naturligt utseende med underpol och skidbacke. Enda gångerna jag har haft lite mer bröst är när jag ammat och då har dom faktiskt varit runda och fina och utan skidbacke o underpol. Så jag vet inte, när jag ville ha bröstförstoring och funderade på form o storlek, så måste jag sä...Bröstförstoring02Dela
Pinkroose03 dec, 2019Motiva ergonomix eller demi?Hej alla! Va på min konsultation idag, och väljer, typ haha, mellan motiva ergonomix demi 265 eller full 315.. Så svårt.. funderar kanske på demi 315 ist? Hur mycket upplever ni som har full 315 eller i närheten, att de putar ut? Va hade ni valt :)) full 315 eller demi 315?Bröstförstoring09Dela
Lowski03 dec, 2019Illamående efter OPHej! Gjorde en bröstförstoring den 27 nov. Och efter det har jag mått illa konstant, tar varken morfinen eller antibiotikan men mår fortfarande extremt illa. Är det någon som också mått såhär illa efter? Och när släpper det såfall? Hemskt att må såhär varje dag...Bröstförstoring09Dela
Cecile03 dec, 2019Byta till mindre implantat ! Fickor?Hej är det någon som bytt till mindre implantat och sytt in fickorna? Jag har nu 700 cc och hatar dom.Vill ha mycket mindre put och naturligare bröst men ändå inte små.Vid konsultation bestämde vi 430 Motiva Mini då jag ville behålla min överpol men dessa är bara ca 1 cm mindre i diameter,och mina implantat sitter väldigt långt ut mot armhålorna...Bröstförstoring09Dela
Anonym användare01 dec, 2019Korrigering, ta bort hud?Finns det någon här som gjort korrigering efter bröstförstoring där de tagit bort hud under bröstet, så snittet i bröstvecket blivit längre istället? Någon har bilder eller kan berätta om det? Samt om de finns någon som fått implantatet flyttat lite, hur gick återhämtning jämfört med första op?Bröstförstoring06Dela