Blomqvist8810 sep, 2019Cpg 323 high profileHej! Nån som har anatomiska cpg323 390cc? Och är ungefär 168 lång och vikt runt 52 kg? Är ni nöjda? Är de stort? Nån som har bilder? Bröstförstoring00Dela
Colazero10 sep, 2019Ni som har varit både hos Paolo och PatrikNu har jag varit på två konsultationer och har fått två olika mått som skiljer sig hela 2 cm...? Blir så förvirrad och vet inte vem jag ska välja eller vem som har rätt.... Jag har varit hos Paolo och Patrik. Någon här som också varit hos båda och också fått olika mått? Dela gärna era mått! Vilken kirurg valde ni till slut och hur har det g...Bröstförstoring01Dela
Ullis101010 sep, 2019Någon som har implantat från Polytech?Någon som har implantat från Polytech? Är ni nöjda? Blivit rekommenderad deras droppformade men hittar inte så mkt info om dessaBröstförstoring02Dela
Ullis101010 sep, 2019Vilken storlek är bäst?Jag har varit på konsultation hos både Patrik Höijer och Paolo Montemurro och där båda sa rätt olika info gällande inlägg och storlek Patrik tyckte att Motiva 380cc demi skulle bli bäst och Paolo sa max 315cc full profil.. Blir så förvirrad Känner att det är rätt stor skillnad på 380 och 315cc samt att Paolo menade på att jag ev kunde få pro...Bröstförstoring020Dela
Angsand09 sep, 2019Magkatarrsproblem vid operationenHej. Jag får väldigt lätt magkatarr och kan ex, inte äta Ipren. Känner mig lite orolig för alla smärtstillande man ska ta. Ska ta upp detta med kirurgen på konsultationen men undrar om någon annan som opererat sig också lider av magkatarr? Hur gick det för er med detta? Bröstförstoring03Dela
Hilo09 sep, 2019Vad innebär maxfyllda Har lite svårt att förstå vad som menas med maxfyllda inlägg och hur viktigt är det att tänka på det? Är rätt tunn med lite underhudsfett så jag oroar mig för rippling. Hur kan ergonomix vara maxfyllda när de ska kunna ändra form? Känns rent logiskt som att de därmed inte kan vara maxfyllda?Bröstförstoring05Dela
Hilo09 sep, 2019Någon som ångrar ergonomix?Många trådar om ergonomix och de flesta verkar initialt nöjda. Hur är det med er som haft dem i några år? Är ni fortfarande nöjda eller hade ni valt andra inlägg idag? Blir de hängiga med tiden? Bröstförstoring01Dela
Bellis9509 sep, 2019UHP=Ser fejk ut?Jag har nästan inga bröst alls och vill ha stora bröst men vill inte att det ska se väldigt fejk ut.. på konsultationen så kom vi överens om att lägga in 590cc i UHP men läste lite mer om just UHP och det verka se mer fejk ut... vad har ni för erefenhet av just denna profil? Tror ni det blir bättre/naturligare resultat om jag går lite ner i storlek...Bröstförstoring02Dela
Angsand09 sep, 2019Hantera barnen efter operationenHej! Jag ska opereras i slutet av oktober och har två små barn 1,5 o 3 år. Speciellt den lilla vill bli buren hela tiden och jag känner mig lite orolig för hur det ska gå efter operationen. Jag ska vara hemma 2 v hade jag tänkt men min man har ingen möjlighet att ta ledigt. Hur har det gått för er andra med små barn? Bröstförstoring010Dela
saffran09 sep, 2019Trötthet efter opNågon mer som är galet trött efter bröstförstoring? Op i torsdags och är trött hela tiden. Antar att det är medicinerna som gör mig så trött. Kände mig okej på fredagen och var ute och åkte i bil en del den dagen. Men nu måste jag sova flera gånger om dagen. Hoppas att det vänder snart. Hur mår ni andra som är nyopererade ?Bröstförstoring011Dela