saffran19 jun, 2019Vilken klinik har ni valt i Stockholm och varför?Undrar hur ni har tänkt vid val av klinik? Bröstförstoring014Dela
Nelli19 jun, 2019Visuell c-kupa cc? Hej! Har fått mycket hjälp av er här på forumet och tänkte ställa (förhoppningsvis?) en sista fråga innan mitt slutgiltiga beslut om implantat imorgon! Har fått veta att jag har 180cc i egen vävnad ( små runda lite tomma bröst ) och lutar mest åt 285cc Motiva Ergonomix - tror ni att detta kommer ge mig en visuell c-kupa?? ( alltså 180cc egen vävn...Bröstförstoring07Dela
saffran18 jun, 2019Runda eller anatomiska?Vad ska man välja? Jag är 42 år och har idag ganska fasta bröst och har 75B på BH. Inget häng men har ändå delvis ammat 2 barn. Kunde inte amma så länge så jag hade dålig produktion... Har varit på en konsultation på lidingökliniken förra veckan och blev då rekommenderad att välja anatomiska implantat . Han tyckte 330cc mentor anatomiska. Kändes...Bröstförstoring02Dela
Camilla17 jun, 2019Hur få snyggaste ärren?Nyfiken på era bästa tips för snygga ärr! Ngn viss tejp, eller andra bra tips? :)Bröstförstoring010Dela
Boston17 jun, 2019Chins, bänkpress träning efter bröstförstoringJag har gjort en bröstförstoring för tre veckor sedan med inplantat under bröstmuskel 205cc hög profil. Ville ha små naturliga bröst.Är en väldigt aktiv person o tränar styrkelyft o crossfit. Ligger på 5 till sex träningspass i veckan. Nu till min fråga, bänkpress chins, dipps är en av mina paradgrenar som jag älskar. Finns det någon som vet hur de...Bröstförstoring012Dela
Anonym användare17 jun, 2019Ni som inte berättade för era föräldrar/nära och kära!Hej! Ni som inte berättade innan för era föräldrar eller nära och kära har de frågat om det efteråt? Hur har reaktionerna varit i efterhand? Undrar om det känns bättre att inte berätta och sen ta frågorna efteråt för att kanske få mindre negativitet. Tänker att om jag redan har gjort det så är de snälla i kommentarerna? Bröstförstoring011Dela
Ninen17 jun, 2019Bröstförstoring av daniel proformaHejsan! Den 2/7 ska jag på konsultation hos daniel på proforma och operation den 24/7 . Hittar inte så mycket information om daniel . Någon som har erfarenheter av han som vill dela med sig? Bröstförstoring023Dela
kashara16 jun, 2019Powerwalk och hemmaträning efter bröstförstoring?Jag tränar ju inte stenhårt men jag är väldigt aktiv. Går 20 000 - 30 000 steg i genomsnitt om dagen, cyklar, simmar osv. Gör även plankan 5 minuter om dagen och andra små hemmaträningar. Min fråga är då hur länge efter operation kan man börja powerwalka igen, och gå långa rundor? Och när kan man sedan börja träna hemma som att stå plankan?Bröstförstoring04Dela
Mina9016 jun, 2019Betänketid inför beslut om bröstförstoring?Ni som har- eller planerar att göra en bröstoperation, hur länge funderade ni över det tills att ni bestämde er för att genomföra ingreppet? Var ni t.ex. 100% säkra innan ni bokat konsultation, eller blev ni säkra genom konsultationer eller liknande? Hur upplevdes eventuell tvekan inför att genomföra ingreppet under hela denna period? Tack på...Bröstförstoring014Dela