Smilla8720 maj, 2019Tips ärrsalvaHar inte varit så aktiv här inne, men läst desto mer och följt många av er. Måste tipsa om en ärrsalva som funkat helt suveränt på mig. Har tidigare använt Prosil som funkat sådär på mina ärr i armhåla. Nu när den tog slut och jag skulle beställa en ny så beställde jag en ärrsalva som jag förstått ersatt Prosil som heter Improscar. Har bara använt...Bröstförstoring020Dela
lindaaoo19 maj, 2019Bröstförstoring, hjälp Hej allihopa. Är ny här på forumet och kan INGET om bröstförstoring - det enda jag vet är att jag inte alls trivs med mina små bröst och har velat förstora dem sedan jag var liten. Mitt problem är att jag kan ingenting om bröstförstoring. Tänkte läsa lite runt lite här på POF men innan jag gör det - vad är det viktigaste jag måste tänka på?...Bröstförstoring05Dela
Linnea123419 maj, 2019Överkänslig silikonJag ska på en konsultation om bröstförstoring, men är lite orolig kring implantatmaterial! Jag använder linser, och min optiker har förbjudit mig att använda linser med silikon i för att jag verkar vara överkänslig mot det (fick gegg å kli å utslag runt ögonen). Någon som har erfarenhet av silikonalkergi? Hur tänker man kring implantat då?Bröstförstoring01Dela
Nicolle19 maj, 2019Karl Bremer, ArtclinicNågon med erfarenhet av bröstförstoring genomförd av Karl Bremer? Vad har ni för upplevelser? Skulle ni rekommendera honom elr Artclinic?Bröstförstoring01Dela
So-L19 maj, 2019Nyopererad och sommarSka operera mig i slutet av juni och kommer åka på semester 3 veckor senare. Vad ska man tänka på? Kan jag ens vistats under solen med tejpade ärr? Går det att bada? Hur tänker ni som opererat er inför sommaren?Bröstförstoring07Dela
So-L19 maj, 2019Motiva vs MentorÄr det någon som vet varför Proforma nästan uteslutande använder sig av Mentor inplantat istället för Motiva? Är det för att de tycker de är bättre eller finns det ekonomisk vinning i det?Bröstförstoring01Dela
Morran19 maj, 2019Bellakliniken och stödBHJag opererades för en dryg månad sedan. Är av med bröstbandet och behån. Har lagt in bakom muskeln via armhålan. Jag har fått order om att inte använda något alls i form av stöd till mina nya bröst. Tycker det är så olika när man läser här. Upplever obehag när jag ligger ner och rör mig mycket, känns som om brösten behöver stöd. Nu när jag vaknar u...Bröstförstoring03Dela
Majken8018 maj, 2019Fråga om mellanrum Min bröstbredd 12 cm Tuve vill lägga in 11,5 pga liten underpool och lågt sittande bröst idag. Om jag mäter 11,5/2 (5,75) från bröstvårtorna och in mot mitten ger det ett mellanrum på 5 cm (!). 1. Är inte det väldigt mycket? 2. Är det det som blir mellanrummet efter op eller gör övergången mot kroppen att mellanrummet blir mindre? 3. Nån me...Bröstförstoring03Dela
Johannanero18 maj, 2019Svullnad?Hej! Jag opererades i torsdags (16 maj) och har nu jätte svullna bröst med konstig form. Jag vet att detta är normalt men undrar, ni som har haft det så, hur lång tid tar det tills svullnaden går ner och formen börjar ta sig lite? Bröstförstoring012Dela