Busvik29 apr, 2019Ilningar i bröstetHar ilningar i bröstet efter op för 3,5 mån sedan ca. Är de fler som har känningar av detta tro? Vad kan detta vara? Bröstförstoring011Dela
Anonym användare29 apr, 20195 veckor återhämtning tillräckligt? Hej! Känns som jag gjort massor av inlägg här nu men frågorna och funderingarna tar aldrig slut! Jag har bokat op 2/7 och är så taggad. Men är mer nervös/orolig för tiden efter, självaste återhämtningen. Smärtan är jag beredd på och inte rädd för. Min och sambons barn kommer vara ca 8 månader när det är dags och sambon kommer vara hemma med oss...Bröstförstoring08Dela
Asjaspirit29 apr, 2019Bokat operation nästa vecka, men tvekar jättemycket! Hjälp!Jag är 176 cm lång och väger ca 57 kg, lång&smal tjej men med höfter och rumpa. Jag har vackra bröst idag, (liten B-kupa skulle jag tro) superfina verkligen, runda och fasta, bara väldigt små - speciellt i portportion med mina breda höfter och stora rumpa. När jag använder bikini på stranden/kläder med klyfta så använder jag flera inlägg, så må...Bröstförstoring014Dela
Klubben29 apr, 2019Byte av gamla inplantat - upptäckte ruptur allerganBytte ut mina gamla implantat nu i april (pga av kapsel) då upptäckte man att de var trasiga (ej läckt pga av kapseln) Märket var allergan - hur går man vidare? Livstids garanti? Eller är det bara att accceptera?(de var över 15 år)Bröstförstoring022Dela
Sissa28 apr, 2019Konsultation-vad kan man förvänta sig?Jag var på en konsultation häromdagen, kände mig ganska oförberedd. Planerar både bröst och bukplastik. Efter så har det känts som att bröstsamtalet var ganska luddigt, jag fick prova bara 2 olika implantat i en bh med tight tröja. Jag vet eg inte varför jag fick just de två. Vi pratade inga detaljer direkt. Jag sa att jag ville ha naturliga, inga...Bröstförstoring09Dela
lacabob28 apr, 2019Klämrisk vid implantat?Är det någon som varit med om att det blivit konsekvenser av hårt tryck mot bröst med implantat? Jag menar typ bondage där brösten binds på olika sätt med rep, eller om de på andra sätt skulle klämmas åt ordentligt. Har hört rykten om implantat som gått sönder när brösten klämts, men undrar hur sant det faktiskt är? NÅN gräns lär de väl ha, eller...Bröstförstoring010Dela
Thisisizz28 apr, 2019A-kupa 320 cc ergonomix demi bh storlekHej! Jag ska operera mina bröst på nordiska kliniken i maj, min läkare är Patrik Höijer och på konsultationen valde vi implantatet motiva ergonomix demi 320 cc. Jag är idag inte heeelt platt, men har en A-kupa. Är det någon annan som lagt in 320 cc som hade a-kupa från början? Så nyfiken på vad ni har för storlek efter operationen! Jag är su...Bröstförstoring016Dela
lacabob27 apr, 2019olika bedömningar av olika kirurger?En vän som ska göra förstoring till sommaren har varit på 2 olika konsultationer där kirurgerna sagt helt olika saker. Då hon har smått strutiga bröst sa den första kirurgen att runda implantat inte skulle fungera då de skulle pressa bröstvårtorna neråt och hon fick därför prova ett droppformat implantat som skulle lyfta bröstvårtan. Det föreslogs...Bröstförstoring06Dela
Anonym användare27 apr, 2019Motiva round demi 320cc stort?Hej! Efter konsultation kom kirurgen fram till att Motiva round demi 320cc skulle passa mig bra (tyckte så själv på konsultationen) Jag sa att jag var ute efter ett naturligt resultat och vill ha tillbaka lite mer fyllning upptill då brösten "trillat ner" efter barn och amning. Det kändes som vi tyckte lika! Först pratade han mest om droppfor...Bröstförstoring027Dela
Vash27 apr, 2019Hur stora är dessa implantat?Jag ska göra om några månader och på konsultationen sade läkaren att maximalt 600cc kan läggas i för ett bra resultat, men jag vet inte om 600cc är lite eller mycket. Jag har ungefär 85C i bh-storlek som utgångsläge. Jag skulle vilja hamna på minst F och högst H, G vore optimalt tror jag. Under F skulle jag bli väldigt besviken. Hur många kupor st...Bröstförstoring02Dela