Linaah13 mar, 2019Bakom muskeln?Hur kan påstå att implantatetsstorleken”försvinner” om man väljer att placera bakom bröstmuskeln???Bröstförstoring01Dela
mahldita_0713 mar, 2019Nervös! Hjälp! Orolig! Hej! Idag är det 11 dagar sen jag opererade mig och gjorde lyft + implantat med sår runt vårtgårdar. När jag duschade igår la jag ny tejp på den gamla tejpen bara för att förstärka det. Idag kollade jag bröstet pga av att det värker och stramar mer än vad det gjorde de senaste dagarna. Såg att det är blöd/vätska som kom i den nya tejpen. Tog bort...Bröstförstoring05Dela
ANCA13 mar, 2019Viktoriakliniken Nacka bra?Hej ska välja konsultationer och fått rek Viktoriakliniken med Charles Randqvist, någon med erfarenhet därifrån? Tack för svar!Bröstförstoring00Dela
Feeliciaass13 mar, 2019Bröstförstoring och rökning Hej! Jag ska göra en bröstförstoring och opereras imorgon utav Örjan på Proforma. Jag tänkte kolla om det är någon annan här som inte slutat röka när de blivit opererade av honom? Har verkligen försökt men inte lyckats..? Kan han ställa in op för att man röker? Har ringt dem i receptionen och förklarat och dem säger de inte ska vara några problem m...Bröstförstoring031Dela
Linaah13 mar, 2019Profil?Hej, undrar om det är någon mer som inte vart tillfrågad om vilken profil ni ville ha på inlägget? Ska opereras på fredag men har ingen aning om vad det är för profil =)Bröstförstoring011Dela
Anonym användare13 mar, 2019Olika bröst?Nu har det snart gått 3 månader efter min operation. Fick en blödning direkt efter, så fick akutopereras igen och gå med dränage i en vecka. Har varit ett helvete rent ut sagt och var sjukskriven i 2 månader. Har börjat jobba igen och det går bra så länge jag tar det försiktigt. Blir lätt utmattad och öm i ärren vid ansträngning haha. Däremot...Bröstförstoring00Dela
Holliee12 mar, 2019Crossfit & bröstförstoringBehöver verkligen er hjälp! Finns det någon här som tränar crossfit eller annan tung träning med mkt kroppsviktsövningar, lyft osv som har gjort bröstförstoring? Har eran träning påverkats? Kunde ni träna precis som innan och hur snabbt var ni tillbaka? Har ni framför eller bakom muskeln? Har panik, är verkligen så kluven, träningen betyder allt fö...Bröstförstoring05Dela
Holliee12 mar, 2019Tungt fysiskt jobb, sjukskrivning??Hej! Jag undrar om det är någon här inne som har gjort en bröstförstoring och har ett jobb där man lyfter mycket? Hur snabbt var ni tillbaka? Jag jobbar på ett lager och lyfter dagligen grejer på över 20kg, har hört att man inte får lyfta mer än ca 2kg på 4 veckor stämmer det? Bröstförstoring05Dela
Pitbull12 mar, 2019Blev storleken som provimplantaten från konsultationen?Hej! Ni som är opererade och klara, tycker ni att storleken ni provade ut på konsultationen stämde bra med slutresultatet? Jag känner mig lite förvirrad då jag varit på konsultation hos två olika kliniker som använt olika metoder för att prova ut storlek. Hos den ena kliniken fick jag prova med provprotester i en slags sportbh. Hos den and...Bröstförstoring019Dela
SolatEver12 mar, 2019Har inte fått hjälp (HJÄLP!)Hej! Jag gjorde en bröstförstoring i Helsingborg för mer än ett år sedan. I mitt ena ärr i armhålan har jag haft problem minst 1 gång var tredje månad. Det har blivit svullet och hårt under ärret, men även gjort väldigt ont. Det ser annorlunda ut utseendemässigt än det andra. Har sökt hjälp hos kliniken där jag gjorde det 2 gånger, en av gånger...Bröstförstoring02Dela