Nelliebo24 jan, 2019Synliga ärr?Någon som gjort bröstförstoring med ankarlyft? Hur synliga blir ärren efteråt? När börjar de blekna? Bröstförstoring01Dela
Smultronbabe24 jan, 2019Bröstförstoring under sommar?Någon som gjort bröstförstoring samt lyft under sommar? Planerar att antingen opereras i maj eller augusti men undrar om det gått bra för andra som gjort det under sommartid. Bröstförstoring00Dela
fasjstrm24 jan, 2019Flytta inlägg från över till under muskelHej! Jag gjorde en förstoring med ett lyft för några år sedan. Jag är nöjd med storleken men inte med lyftet längre, så jag funderar på att göra ett nytt lyft när jag är klar med barn. Men jag funderar däremot på om jag ska flytta mina inlägg från över bröstmuskeln, där dom ligger nu, till under muskeln. Detta eftersom jag tror att min vävnad är...Bröstförstoring00Dela
Yoshi24 jan, 2019Går ni efter vad kirurgen rekommenderar?På er konsultation angående bröstförstoring, har ni gått efter vad dem rekommenderar eller har ni kanske valt att gå upp eller till och med ner i implantat? Vad har ni tyckt om resultatet efter beslutet ?Bröstförstoring071Dela
Lillavän24 jan, 2019Lyft och implantat på 70E - Motiva, demi eller fullHar nyligen varit på min andra konsultation på Citadellklinken... Ankarlyft + förstoring blir det Bestämde mig för att välja round istället för ergonomix. Men svårt att välja storlek... Rekommenderad 425 demi eller 500 full. Har svårt att hitta någon som har ungefär samma utgångsläge innan op som mig i BH-storlek med ungefär samma läng...Bröstförstoring00Dela
Nytidilivet24 jan, 2019Missnöjd med bröstoperationHej! Jag gjorde en bröstförstoring i sep 2016 hos Peter Cosmo, citadellkliniken. Hade blivit rekommemderad dit av en kompis. Minns när jag var på konsultation hos Peter att han var väldigt bestämd och bara jag bestämde storlek så skötte han resten o skulle fixa ett par fina bröst. Problemet var väl som jag ser det nu ieftehand att jag helt litade...Bröstförstoring012Dela
eva_199124 jan, 2019Ont i brösten flera år efter bröst-opHej alla! Jag undrar om det är någon som har liknande erfarenheter som mig, eller tankar om att jag nu sedan början på månaden upplever att jag har ont i brösten, flera år efter bröstförstoring. Jag opererade mig på Victoriakliniken i Stockholm för 6 år sedan. Jag har Allergan-implantat med texturerad yta. Som tur är har jag haft väldig tur,...Bröstförstoring07Dela
Pixa24 jan, 2019Bröstlyft + förstoring 20/2 NKNågon mera som skall göra bröstlyft i feb? Bokat op på Nordiska kliniken hos Patrik Höijer 20 feb :) Så spänd. Vi har valt lyft och Motiva mini 360cc, Vad har du valt??Bröstförstoring04Dela
LinneaE24 jan, 2019Bild 8 mån lyft+förstoringHej alla! För ca 8 månader sedan gjorde jag ett bröst lyft (ankarlyft) och en förstoring med Motiva ergonomi 360cc. För 3 månader sen gjorde jag en korr på fickorna eftersom implantaten inte hade åkt ned tillräckligt och det ena åkte mot nyckelbenet då jag låg ned. Nu efter korr är det bra igen. Jag har varit ganska bra på att uppdatera med...Bröstförstoring06Dela
Flowertwiggy24 jan, 2019Bröstförstoring 40+Tänkte se om det finns fler än mig här som är över 40 och har gjort eller ska göra bröstförstoring. Har alltid sagt att den dagen jag inte är nöjd med mina bröst ska jag operera dem och nu är det verkligen dags ;) Har operationstid i mars på Citadellkliniken och behöver tack och lov inte något lyft, bara förstoring. Hade ganska breda bröst så jag...Bröstförstoring03Dela