Prinsessan1805 dec, 2018KänselbortfallÄr lite nyfiken på hur lång tid det tog innan ni fick tillbaka känseln i brösten efter operationen? Hur pass mycket försvann den? Bröstförstoring05Dela
even05 dec, 2018Fettransplantation till bröstJag skulle vilja samla erfarenhet av fettransplantationer i en tråd. Du som har transplanterat fett till bröst, skulle vara fantastiskt att få höra om erfarenheter som; hur mycket fastnade? tips som får celler att överleva? hur kändes det direkt efteråt? hur fixar man ojämnheter? Hur lång tid tog det för brösten att mjukna? etcBröstförstoring00Dela
Andrea-99105 dec, 2018Kommande bröstoperation, hjälp med frågor Hej alla fina, Jag har länge velat operera brösten och valt Nordiska Kliniken efter en lång research. Bokat in konsultation hos Patrik Höijer i januari. Jag har ungefär en b-kupa just nu och skulle vilja lägga in ungefär 400-500cc via armhålan (motiva ergonomics), önskar ett stort men ändå naturligt resultat med minimala ärr. Ni som ha...Bröstförstoring01Dela
Gåsmamman05 dec, 2018När börjar brösten ”rätta till sig”?Jag veeeet att det tar tid innan slutligt resultat, men när börjar det rätta till sig någorlunda? Ser ju för jäklig ut just nu. Alldeles för liten underpool och brösten är väldigt olika i storlek. Har lagt in olika stora implantat pga assymetri och börjar få ångest över om implantatskillnaden är för stor och att det inte bara är mer svullet. Har la...Bröstförstoring06Dela
Noa05 dec, 2018MedicinVad gör ni alla med all medicin som ni inte använder? Har hämtat/köpt allt, men bara tagit lite Alvedon och några få morfintabletter. Resten är orörd. Känns dumt att bara kasta(lämnas in till apoteket). Får man ge den vidare, eller är det förbjudet, eftersom de är receptbelagda?Bröstförstoring05Dela
Kanga7304 dec, 20181 vecka kvar till operation !!!!Börjar kännas i nerverna nu. Tisdag om 6 !!! dagar skall jag verkligen få min operation. Jag har haft den inbokad sen i september. Surfat, läst, skrämt upp mig, lugnat ner mig o s v. Väska / Packning (kläder) klar sen 1 vecka tillbaka. Biljetter till Helsingborg färdiga o klara. Alla tips för de närmsta dagarna mottages tacksamt. Sååååå...Bröstförstoring09Dela
Trebarnsmorsa04 dec, 2018Hur fungerar era bröstmuskler efter op?Ni som gjort bröstförstoring med inlägg bakom eller delvis bakom hur funkar era bröstmuskler? Hur länge sen var det ni opererades isf, vad har ni inte kunnat göra och hur länge efteråt? Har styrkan eller åtminstone funktionen återkommit? Jag har gjort förstoring för fem veckor sedan. Har precis kommit över det svåra med att växla när jag kör bil...Bröstförstoring019Dela
Milar04 dec, 2018KapselbildningHej på er! Jag var på ett återbesök idag för ett av mina bröst sitter högre och är hårdare. Kirurgen sa direkt att det är en kapselbildning i mitt vänstra bröst. Varför jag? Känner jag nu.. det som man mest har oroat sig över har nu hänt. Dum som jag är så börjar jag googla runt och upptäcker att många som haft kapselbildning en gång ofta får det...Bröstförstoring018Dela
Joolie04 dec, 2018Vart hittar jag "av intresse"?Ja vart hittar jag fliken "av intresse"? Har sett flera personer bli hänvisad dit men jag kan inte hitta den i menyer eller på forum... Skulle vilja läsa på inför konsultation, jag har hittat artiklarna och även den som handlar om just konsultation. Men skulle vilja läsa "av intresse" också. Tack så länge :DBröstförstoring01Dela
Autumn03 dec, 2018Bröstförstoring att tänka på?Hej, Jag har velat skaffa större bröst så länge jag kan minnas, då jag tycker det är otroligt vackert och kvinnligt samt någonting jag aldrig haft. Jag har nu sparat ihop pengar för att göra detta och kollat upp en del kliniker och ska nu börja ta nästa steg att boka konsultation. Jag tycker att jag läst på allt vad jag kan hitta men är for...Bröstförstoring013Dela