Nattaz08 okt, 2018Prisskillnad på Motiva och mentor?Hej alla, är något än som vet vad det är för prisskillnad på Mentor och Motivas inlägg? :)Bröstförstoring07Dela
Ikn08 okt, 2018Olika storlek på implantat? Undrar om det är någon som lagt in olika storlek på implantat? Har en viss storleksskillnad på mina bröst och vill inte att det ska vara sådan skillnad när operationen nu väl är utförd. Bröstförstoring03Dela
Jimena08 okt, 2018Bröst efter 6mån?Hej på er. Jag opererades i tisdags så jag vet att detta är väldigt tidigt att börja oroa sig. Jag har läst att många kan få ångest o bli deppiga efter OP. Jag är ganska känslig för sådant det erkänner jag och jag hoppas detta bara är ångest som hör till. Men ni som opererats för ett tag sen, behöver kanske inte ens vara 6månader. Hur upplever...Bröstförstoring011Dela
StellaLuna07 okt, 2018Hosta och nya bröstHjälp! Jag har fått en rejäl förkylning och hostar som en galning! Opererades förra tisdagen så det har inte ens gått en vecka ännu. Känns ju som att såren sprättas upp varje gång jag hostar plus att bröstmuskeln spänns o de känns läskigt inne i bröstet. Snälla säg att det inte är någon fara! Bröstförstoring02Dela
Sissel.adele07 okt, 2018Vilken storlek ska man ha?Efter att ha helammat två barn så är inte brösten var dom en gång var. Så nu känns tiden rätt för att göra något åt de. Men vet inte alls vilken storlek jag ska ha? Vilken storlek som passar min kropp? Innan barnen hade jag D kupa och nu har jag A/B kupa, samt att dom hänger som riktiga taxöron. Jag väger 60-61 Och är 163. Tar tacksamt emot r...Bröstförstoring08Dela
Fri1907 okt, 2018Återhämtning - hur många veckor hemma?Jag är så sugen på att göra en bröstförstoring men problemet är att jag jobbar utomlands men vill gärna göra en eventuell förstoring här hemma. Hur länge kan jag räkna med att behöva vara hemma innan jag kan lämna landet igen? Har vantligtvis max fyra veckors semester åt gången, skulle det räcka iom eventuella komplikationer? När brukar återbesöken...Bröstförstoring06Dela
Ikn07 okt, 2018Inför konsultation - Hjälp! Ska på konsultation inför bröstförstoring på Citadellkliniken, Peter Comso. Tyckte för en månad sen (när jag bokade konsultationen) att jag var väl förberedd, men nu är det helt tomt! Vad bör jag fråga? Är i dagsläget väldigt missnöjd med hur mina bröst ser ut. Hade små bröst innan jag fick mina 3 barn men nu är det katastrof. Hade 70A innan b...Bröstförstoring08Dela
Tjej3006 okt, 2018När sova på sidan?Nu har det gått drygt 9 dagar sedan min bröstförstoring. Jag är i princip helt smärtfri, enda "begränsningen" är att jag har svårt att nå saker som är högt upp, då stramar det lite. Annars känner jag ingenting:) Min fundering är, när kan man börja sova mer på sidan? Jag har aldrig kunnat sova på rygg så det har varit lite kämpigt de här nätterna...Bröstförstoring03Dela
Tjenix06 okt, 2018För stort?Hej alla! Behöver lite hjälp med storleksfunderingar. Har idag 350 mellan och ska byta ut dessa samt göra lyft. Jag valde hos kirurgen 380 demi men har sedan funderat på hög profil istället. Mailade kirurgen som svarade att med mina mått så blir det såfall 450 högprofil vilket jag tycker spontant låter stort till min kropp. Är 162 och väger 55 kg...Bröstförstoring01Dela
Trebarnsmorsa05 okt, 2018Naturligt resultatHej Alla ni som gjort eller ska göra bröstförstoring med en önskan om att det ska se naturligt ut till er kropp, vad hade ni för utgångsläge? Vilken modell och storlek på implantat har ni/planerar ni? Vad blev det i bh storlek efteråt? Försöker skaffa all kunskap jag kan för att veta om jag väljer rätt. Har knappt 200 ml i utgångsläge, trött...Bröstförstoring08Dela