Hängerochslänger22 maj, 2018Väntetider AK NYGART Är det någon som vet? Då dem själva vägrar svara på fråganBröstförstoring07Dela
Stinajävel22 maj, 2018Opereras på sommaren: hur illa är det att svettas?Hej! Jag ska operera brösten sista maj, och det är ju sjukt varmt vissa dagar. Som jag förstått så får man inte svettas i såren? Planerar att köpa en fläkt o ha vid sängen första 1-2 dagarna. Men sen vill man ju gå ut och gå lugnare promenader, bra att röra på sig osv. Är det varmt så kan man ju svettas även om man går väldigt lugnt. Sport-B...Bröstförstoring07Dela
Larisa8721 maj, 2018Tvekar Hej. Jag har konsultation på torsdag men börjar att tveka om jag ska göra det i Sommer eller efter. Om jag gör operationen en månad innan min semester är det ok att sola och bada? Hoppas på få tid i början av juni. Ska til sommarstugan och vill ju njuta av sommaren i slutet av juli Är det nån här som har gjort en operation i Sommer och hur tänker...Bröstförstoring01Dela
Larisa8721 maj, 2018ChefenHej. Jag är så taggad på att göra mina bröst men blir bara sjuk av hur jag ska berätta det för min chef. Om jag säger at jag ska opereras och han frågar varför, vad ska jag svara? Eftersom min op inte har varit planerat länge och om jag, Om det går, får operera mig inom kort tid så vad ska jag säga? Måste typ ha ett möte med honom och berätta o...Bröstförstoring020Dela
Larisa8721 maj, 2018Vänta eller inte Hej. Jag har konsultation på torsdag men börjar att tveka om jag ska göra det i Sommer eller efter. Om jag gör operationen en månad innan min semester är det ok att sola och bada? Hoppas på få tid i början av juni. Ska til sommarstugan och vill ju njuta av sommaren i slutet av juni. Är det nån här som har gjort en operation i Sommer och hur tän...Bröstförstoring01Dela
Mewa21 maj, 2018Armhålan, Svårt med tortyren?I brist på svar i en annan tråd och jag har lite brådis att bestämma ärrplacering. Jag har bara hört hyr illa o jobbigt och ont till haft efter placering i armhålan efter använt "tortyren". Fler erfarenheter? Patrik på Nordiska säger att han tejpar väl men han säger också att de är lite mer jobb att den bh:n måste sitta rätt. Är de svårt tänk...Bröstförstoring04Dela
Larisa8721 maj, 2018Proforma KlinikHej Någon som har opererad sig här? Vad tycks?Bröstförstoring01Dela
Mewa21 maj, 2018Nu lr vänta? Ni med minst 3mån nyOP bröstJag har OP datum i början på Juni precis som önskat för jag kommer vara ledig ett par veckor då så ville passa på Nu är jag bara osäker på hur ont, rörlig eller besvärad jag kommer vara efteråt, och nu menar jag inte direkt utan hur länge , Jag reser utomlands i mitten av augusti och vill inte förstöra för hela familjen. Har inte bestämt mig...Bröstförstoring02Dela
Larisa8720 maj, 2018Nordiska KlinikenVet ni hur länge man får vänta mellan konsultation och operation på Nordiska Kliniken i Stockholm? Skulle gärna ha så kort tid som möjligt.Bröstförstoring04Dela
Larisa8720 maj, 2018SjukintygHej. Jag skal på konsultation på torsdag och är väldigt taggad! har haft lyst att operera mina bröst länge men aldrig vågat. har tänkt mera på vad andra vill säga och tycka, enn på mig själv. Jag undrar kring detta med sjukintyg. jag vil inte att chefen ska veta at jeg ska göra en bröst operation. det är min privata sak. så min fråga är va...Bröstförstoring07Dela