Cessandra19 maj, 2018Koksalt impantat, klinik?Vilka kliniker använder sig av koksalt?Bröstförstoring00Dela
Lia19 maj, 2018375cc eller 440cc??Hej! Jag är 167 cm lång och väger ca 50 kg. Ska göra bröstförstoring i augusti och har varit på min konsultation nyligen. Det står emellan 2 olika motiva implantat, 375 (full) eller 440 (corse). Jag vill ha ett naturligt resultat och tycker att 440 låter väldigt stort, är det någon i ungefär min kroppsstorlek som har gjort antingen 375 eller 440...Bröstförstoring04Dela
A.7918 maj, 2018KOMPLIKATIONER???Det känns som man läser om många som får komplikationer vid bröstförstoring... är det verkligen så vanligt?? Hur blir det med ärren om man måste gå in och göra om igen, blir de inte sämre? Bröstförstoring013Dela
A.7918 maj, 2018Hur många har fått "dubbelbröst"??Jag ska operera mig om en månad och börjar bli lite rädd av tanken att få så kallat dubbelbröst. Mitt ena bröstveck sitter lite längre ner än det andra, så därför kommer kirurgen behöva göra ett nytt bröstveck på det bröstet som sitter högre upp. Detta ökar ju risken för DB och jag är så rädd att få det!! Måste man göra om hela grejen om det nu sku...Bröstförstoring00Dela
Mewa18 maj, 2018Armhåla vs BröstveckVill höra både bra o dåligt, för och nackdelar Med båda alternativen. Vad upplevs som jobbigast? Hade du valt samma ärrplacering med de du upplevt och vet nu? Utlandsresa 12v efter OP, rörlighet o risker med de ena eller andra?Bröstförstoring00Dela
Hollsa9518 maj, 2018Art clinic i Luleå Hej. Jag kollar runt på många olika kliniker och försöker luska ut vart jag vill förstora mina bröst. Därför skulle jag gärna vilja höra hur ni som gjort bröstförstoring på art clinic i Luleå upplevde eran tid där? är ni nöjda med resultatet? Berätta gärna :)Bröstförstoring00Dela
Zofiie18 maj, 2018Skötsel av ärr efter bröstförstoring?Jag ska göra bröstförstoring i augusti den 15/8 och undrar över hur ni har upplevt era ärr? Det låter lite halvpilligt och hålla på och byta "tejp"? behövde ni hjälp med det eller är det något ni fixade själva? Man är också lite orolig för om ärren läker konstigt osv. Tacksam för era erfarenheter! :)Bröstförstoring019Dela
sjufemnoll18 maj, 2018Reseersättning ProformaNi som opererat er hos Proforma och har kunnat utnyttja deras reseersättning; hur går det till? Får man lämna in kvitton eller räknar dom ut ca hur mycket det kostat att åka dit? Jag bor ca 20 mil därifrån och OM jag bestämmer mig för dom skulle det vara trevligt att veta. Bröstförstoring00Dela
sjufemnoll18 maj, 2018Äntligen har jag bestämt mig på riktigtJAG har i flera år velat operera mig. Hade en tid för några år sen men avbokade. Fått ett barn sen dess och hade barn sen innan. Nu är det ca 8 månader sen jag slutade amma och jag inser att brösten krymper mer och mer fast jag inte gör nåt som att banta eller träna. Har just nu EN bh som sitter bra och även den börjar bli för stor. Så nu har jag b...Bröstförstoring02Dela
Nyfiken gul17 maj, 2018Bröllop efter 3 veckorNi som redan har gjort en bröstförstoring, hur upplevde ni brösten efter 3 veckor? Jag ska på bröllop 3 veckor efter operationen och funderar på vad jag kan ha för klänning och om brösten ser väldigt onaturliga ut, är dom hårda fortfarande? Sitter onaturligt högt upp? Så hur var det för er ca 3 veckor efter operation?Bröstförstoring06Dela