Carolina8913 maj, 2018Fejk look/stora bröstNågon här som gjort bröstförstoring med fejk look, som har "mycket" egen bröst vävnad(75E) ? :) Bröstförstoring08Dela
Näsoperation12313 maj, 2018Sitter mina bröst långt ner på bröstkorgen?Sitter mina bröst långt ner på bröstkorgen? Varför isf? Var det fysiskt möjligt för kirurgen att sätta brösten högre upp på bröstkorgen? Det finns bilder i mitt galleri. Bröstförstoring013Dela
kea13 maj, 2018Kliniker/kirurger i GöteborgHej Jag planerar att göra en bröstförstoring och har just nu sikte på Reformkliniken. Men jag undrar vilka kliniker och kirurger ni bra (och dåliga) erfarenheter från i Göteborg och vilka ni skulle rekommenderaBröstförstoring02Dela
Lakrits-Dino13 maj, 2018Fick en smäll i nederkant på bröstet Hej! Opererades i onsdags den 9/5. En förstoring med anatomiska inlägg bakom muskeln. I eftermiddag när jag skulle krama min son så lyckades han sparka till mig med knät alldeles i underkant av det högra bröstet. Har sedan operationen haft väldigt ont i de revben som är alldeles under bröstet, i höjd med snittet, och misstänker det var exakt d...Bröstförstoring02Dela
Birdlove13 maj, 2018Bröst tight ihop 1 år efter opHej på er! Det är nu över ett år sen jag gjorde min bröstförstoring och jag har varit extremt nöjd över mina nya bröst. Dock har jag på senaste börjat tänka på hur tight ihop brösten sitter och börjat oroa mig lite över det. Jag kollade och jämförde med bilder där brösten var ca 2 månader gamla och då satt de inte lika tight ihop. Det är väl inte s...Bröstförstoring02Dela
MSK13 maj, 2018Det värsta med op? (utan komp.)Hej! Vad var det värsta före, under och efter er bröstoperation? Då menar jag inte om det blev några komplikationer efter op - utan för er som ändå hade en "bra" upplevelse. Bröstförstoring06Dela
MSK13 maj, 2018Självkänslan bättre efter op?Hej! Ska göra en bröstförstoring då jag ALLTID velat ha fyllig byst - är nu en A/B-kupa (75) och längtar ihjäl mig till efter op. Jag har aldrig känt mig kvinnlig med kroppen jag har nu och har aldrig varit bekväm med den tillsammans med bysten jag har. Min fråga till er är - känner ni er mer bekväma i t.ex. sexuella situationer, när ni provar...Bröstförstoring012Dela
MSK13 maj, 2018Vart kan jag köpa BH?Hej alla! Jag ska göra en bröstförstoring (75A/B - 75D? 425cc) och undrar vart jag kan köpa snygga underkläder som inte är svindyra. Har ni några favoritbutiker? Ge mig tips!Bröstförstoring00Dela
Wife12312 maj, 2018Hjälp!..korrigering? *bilder*Hjälp! Har lagt upp bilder i min profil angående bekymmer och funderingar kring mina bröst. I avslappnat läge så är jag nöjd men så fort jag rör mig eller på något sätt använder mina bröstmuskler ser dom helt galna ut, jag skäms för det blir så tydligt vad som är mina egna och inte.. Är det muskelpåverkan jag har? Eller ska det se ut så här?!...Bröstförstoring012Dela
Noa12 maj, 2018Motiva- bra klinik i StockholmEfter att ha läst på en del, fundera jag på Motiva. Har förstått att inte alla erbjuder det. Vilka kliniker i Stockholm kan ni rekommendera? Vill gärna boka in konsultation efter sommar semestern. Bröstförstoring05Dela