Jenly05 apr, 2018Försäkringskassan/ bröstförstoringÄr det någon som fått sin sjukskrivning godkänd hos försäkringskassan när det gäller bröstförstoringBröstförstoring06Dela
Jenly05 apr, 2018BröstförstoringNågon som har erfarenhet av Akademikliniken i göteborgBröstförstoring00Dela
Scrapmorsan05 apr, 2018Örjan Gribbe, Proforma ClinicHej brudar!! :) Jag ska göra en bröstförstoring nu den 24e April på proforma clinic & valde Örjan Gribbe! Jag kommer då resa från Norrland till Stockholm, (60mil) kommer ha konsultation & op samma dag! Sökt & läst mycket om Örjan, baraaa positiva beskrivningar än så länge! :)! Är han verkligen bra ni som haft honom? :) Jag ha även sett bilder på br...Bröstförstoring017Dela
eveline05 apr, 2018Bröstförstoring efter amning?Hur länge väntade ni med att gå på konsultation och genomföra er bröstförstoring efter att ni slutat amma? :) Bröstförstoring02Dela
EllieSwe05 apr, 2018Nya bilder från gårdagens OPNu har jag lagt upp nya bilder från gårdagens OP i både brons- och silvergalleriet!Bröstförstoring018Dela
Mimmi104 apr, 2018Bröstförstoring CitadellklinikenHej, har gått ner 35 kg och med det även förlorat mina bröst totalt. De hänger som ledsna små påsar och när jag äntligen känner mig nöjd och glad med min kropp vill jag även få tillbaka brösten. Har hört mkt gott om Citadellkliniken och det känns som det är dit jag kommer vända mig. Nu till min/a fråga/or Hur vet man vilken form man ska ha? Storlek...Bröstförstoring015Dela
lux04 apr, 2018Micropore silikontejp - erfarenheter?Hej, Jag undrar om någon tejpat sina ärr under armhålan med Micropore silicone? Jag bytte från operationstejpen till microporetejpen efter 12 dagar, men upplevde att den började att släppa redan efter 3 dagar. Nu efter 5 dagar sitter bara tejpen där för att den fastnat i såret. Enligt instruktionerna ska jag byta tejpen 1 gång/vecka. Någon som h...Bröstförstoring03Dela
Agda204 apr, 2018Bröstoperation Clinic Perfekta Är det någon som gjort bröstoperation på Clinic Perfekta i Örebro? Berätta gärna :) Bröstförstoring00Dela
Boooobies04 apr, 2018Hjälp!! Hur ska man tänka kring en bröstoperation?Hej! Jag har haft i tankarna nu flera år att jag vill fixa brösten då jag aldrig riktigt varit nöjd med hur dom ser ut. Jag är 21 år gammal, har fått barn och ammat. Har A kupa nu & när jag ammade så låg jag på B-C kupa. Det ena bröstet är lite mer hängigt än det ena då jag ammade mest på det. Jag skulle vilja ha en C-D kupa, vill ha droppformat,...Bröstförstoring03Dela
Thekraken04 apr, 2018Smärta efter bröstförstoring?!Hej. Jag har bestämt mig för att operera brösten så fort jag får en tid men är lite orolig för hur ont det konmer göra efteråt och hur länge? Det är såklart individuellt men skulle vilja höra hur det var för er? Klarade ni er gott och väl på receptfria smärtstillande eller behövde ni starkare mediciner? Och om någon även har haft små barn efter op...Bröstförstoring06Dela