operation17 feb, 2018Vilken skillnad märker ni mellan Motiva och Mentor?Vilken skillnad märker ni mellan Motiva och Mentor?Bröstförstoring01Dela
ögon och kinder16 feb, 2018FB-grupp plastik. Tips?Har bara hittat en grupp med skapligt många medlemmar, vill gärna kunna bolla i olika forum.Bröstförstoring03Dela
Lean16 feb, 2018Ni som gjort ankarlyft-några frågor om eftervårdHej! I tisdags gjorde jag bröstförstoring med ankarlyft. Skulle gärna vilja ha lite råd/tips av er som har gjort liknande då det verkar väldigt svårt att få kontakt med min kirurg. Jag fick ditsatt såna tjocka kompresser under bygeln under brösten, och även i kupan över bröstvårtorna. Vet ni om det är meningen att de sitter där för att inte t...Bröstförstoring03Dela
Alice8216 feb, 2018Sitter plantatet rätt?Hej! Gjorde bröstförstoring igår. Är såå förväntansfull på resultatet. Dock väldigt svullen och spänd så svårt att se hur det kommer att bli när det lagt sig. Men som det set ut nu sitter ena implantatet högre än det andra. Man ser det både genom att det buktar högre upp men också av att det är mindre utfyllt under bröstvårtan. De sa på kliniken at...Bröstförstoring08Dela
operation16 feb, 2018Arrogant klinikJag har en bokad konsultation hos en klinik som har ett gott rykte. Kontaktade dom via mail för att fråga en sak för över 2 veckor sedan, men inte fått svar. Har mailat två gånger. Hur skulle ni reagera på detta? Vad tänker ni?Bröstförstoring02Dela
eewelinaa16 feb, 2018Motiva silcsurfacePå konsultationen rekommenderade min kirurg Motiva Round, men vad är skillnaden mellan Motiva Round, Motiva SilkSurface och Motiva SilkSurface + ? Jag ska ha 590 eller 650 (om det får plats) ultra hög profil/corsé. Någon som vet? :) Bröstförstoring03Dela
Jojoxoxo15 feb, 2018C kupa och 350-400ccHej! Jag har en bokad tid i april och har lite funderingar, jag har varit på konsultation och han tycker 350 cc, jag har 500ml egen vävnad i brösten, o nästan bara körtelvävnad. Jag vill helst ha hög profil men han tycler jag ska ha mellan profil då han tror jag kommer få för mycket put, och att de kommer få ett häng efter ett tag. Är de någo...Bröstförstoring00Dela
TRME15 feb, 2018C-kupa, blir 400cc för stort ?Hej alla ! Jag ska operera mig i maj , det är ganska långt kvar, och jag har lite funderingar över cc. Jag har nu c-kupa, urammat men ändå ganska mycket kvar. Fastnade på 400 cc, men nu är jag rädd att det känns för stort. Jag är kort , under 160cm , har rätt bred rygg och väger 53kg, jag gillar egentligen stora bröst, men det kändes så stort med r...Bröstförstoring019Dela
Motivamini27515 feb, 2018Motiva ergonomix eller Allergan anatomiska?Hej! Jag har varit på två olika konsultationer. Den ena mätte mitt bröstmått till 12,5cm och den andra 11,5 cm. Värt att nämna också så jag jag väldigt lite egen bröstvävnad och mitt mål är att få små naturliga bröst (B kupa). Den ena kirurgen sa att jag skulle ha Motiva ergonimix 275cc alt. 245cc. Han sa att risken för rippling blir större om j...Bröstförstoring02Dela
Leno15 feb, 2018Jobba i reception efter op, hur snart?Hej tjejer! Ni som jobbar i reception och gjort en förstoring, hur lång tid tog det innan ni kunde vara tillbaka på jobbet? Ni som gick hemma i 2-3 veckor, kände ni att ni hade kunnat gå tillbaka tidigare? Hur gick det för er att sitta vid en dator mycket? Läst att det är många som helst undviker att sitta under längre perioder pga att det k...Bröstförstoring07Dela