Januari201111 jan, 2018Bellakliniken.Läkbh- hur länge?Som rubriken lyder: Ni som opererat er på Bellakliniken, hur lång tid efter op har ni använt läk-bh:n (tortyrbhn)?Bröstförstoring03Dela
Yey11 jan, 2018Motiva ergonomixNi som har motiva ergonomix demi, upplever ni att ni fått ett naturligt resultat? Jag har ganska platta, hängiga bröst, vill ändå att de ska se lite "pigga ut" ;) tror ni det blir bra?Bröstförstoring02Dela
Bluerose11 jan, 2018Motiva roundJag har precis varit på konsultation hos Tuve Mårtensson. Han var väldigt trevlig och verkade kunnig. Han tyckte att jag skulle ha motiva round 380cc. Jag hade egentligen tänkt mig ergonomix eftersom att jag vill att de ska vara naturliga. Är det någon som har motiva round och kan berätta hur de känns i kroppen? Är lite rädd att de ska upplevas för...Bröstförstoring03Dela
hickan11 jan, 2018MuskelpåverkanFörstår att man får muskelpåverkan med implantat bakom muskeln, men har ni fått kronisk påverkan eller har det gått över med tiden?Bröstförstoring01Dela
Annahanna11 jan, 2018Har du drabbats av rippling?Hej! En av de saker jag oroar mig mest över med bröstförstoring är rippling. Som jag har förstått det så är det väldigt vanligt, och känner mig i farozonen då jag har väldigt lite egen bröstvävnad. Skulle därför vilja veta så mycket som möjligt av er som drabbats av detta. Vad har ni haft för implantat, hur stora och vad för placering? Har ni h...Bröstförstoring011Dela
mildamatilda11 jan, 2018LEDSEN ÖVER SMÅ BRÖSTJag tittar tillbaka på bilder som är tagna cirka 2 år innan jag gjorde brösten. (Brösten gjorda för cirka 1,5 månad sen. 215 cc bakom muskeln) Iallafall så när jag kollar tillbaka på min kropp för cirka 2 år sen och nu idag så är brösten typ precis lika? :( :( Ifs så kanske jag vägde 1-2 kilo mer då också. Innan jag opererade mig så hade ja...Bröstförstoring05Dela
Alice1111 jan, 2018Frågor att ställa vid konsultation Hej, Ska på konsultation på lördag och undrar vilka frågor jag inte ska glömma att ställa. Kan tänka mig att man får rätt mycket information där och då att det är lätt att man, när man kommit hem, kommer på flera saker man skulle ha frågat! Är det någon som har erfarenhet?? I övrigt har jag sparat bilder på ”drömbröst” och på sådana jag absolu...Bröstförstoring05Dela
Alice1111 jan, 2018Varför välja bröst som ser opererade ut?Hej! Jag är lite nyfiken, jag har själv planer på att genomgå en bröstoperation och har strikta krav på att dessa ska se ”naturliga” ut (förstår att de inte gör det till 100%), dvs relativt låg profil, inte för stora inlägg, mjuka implantat osv. Jag ser många som väljer hög eller jättehög profil samt ”stora” implantat (allt är ju såklart relativt,...Bröstförstoring09Dela
surv_11 jan, 2018Ärr efter bröstoperationHur lång tid tog det för era ärr att försvinna/mindre synliga? Jag opererade mig i Februari 2017 och har fortfarande "problem" med synliga ärr i armhålan. Har undvikit sol/solarium och i somras hade jag t.o.m tejp för att minimera risken för att ärren skulle exponeras i solen.Bröstförstoring07Dela
eewelinaa11 jan, 2018Motiva round 500-600cc? Någon som lagt in motiva round 500-600cc? Ska på konsultation på Clinic Strömstad 6/2. Ska byta från mentor 375cc till motiva (vet ej cc än), hoppas på att kunna få in 600cc. Någon? Skriv gärna placering, profil, typ av inlägg (silk surface tex) :-) Bröstförstoring01Dela