Rebell05 jan, 2018Berätta för barnJa har grubblat länge hur ja ska förklara för barnen om min bröstförstoring!! Hemma pratar vi mycket om självkänsla och hur man är olika som personer osv.. att säga ja gjorde dom för att må bättre blir så fel då förmedlar ja att operera dig/er så blir allt bra typ!! Sen om ja förklara att dom förändrades efter graviditeten osv blir också fel för vi...Bröstförstoring03Dela
Viiirree05 jan, 2018Bästa kirurger på citadellklinikenJag planera och göra en bröstförstorig år 2020. Och har valt och göra de på citadellkliniken. Men undrar vem är den bästa kirurgen ni rekommendera? Jag vill känna mig trygg och säker. Och kunna förvänta mig ett bra resultat. Vem rekommendera ni?Bröstförstoring01Dela
Äng05 jan, 2018Valet och kvalet om att operera eller inte, snälla ge mig lite input!Jag är en tjej på 25 år som de senaste månaderna har börjat fundera på allvar på att operera brösten och har även vart på en konsultation hos Akademikliniken. Men nu när jag ska ringa och boka tid om ett par månader (och har ekonomisk möjlighet att göra det) velar jag från dag till dag. Bakgrundsinformation om mig, jag är 160 cm lång, väger ca 57 k...Bröstförstoring02Dela
Naathalie9005 jan, 2018Vem gör bäst lyft med implantat?Hej, efter 5st barn så är brösten långa, hängiga och platta, dessutom pekar bröstvårtorna rakt ner och därför vill jag göra i september ett lyft med implantat, men vem gör ett sånt ingrepp bäst? Detta är som en djungel :)Bröstförstoring00Dela
IttyBitty05 jan, 2018Efter OP, behöver jag ha hjälp av någon?Hej! Jag är en självständig kvinna som inte gillar att visa sig svag och utsatt och vill gärna bespara min respektive ifrån detta, och undrar hur mycket hjälp borde jag förvänta a behöva och (viktigast) be om att få? Jag bor med pojkvän, men har inte helt förklarat för honom hur hjälplös jag kanske blir. 1. Jag ska få sällskap i Taxin på v...Bröstförstoring02Dela
Rouge05 jan, 2018Viken mjukhet på implantat?Vilken mjukhet har ni valt på era implantat och varför? Är ni nöjda med valet? Bröstförstoring04Dela
Serena201705 jan, 2018Vilken kirurg gör utseendemässigt de finaste naturliga brösten?Är det någon som kan tipsa om vilken kirurg i Sverige som är bäst på att göra naturliga bröst? Har läst mycket om att anatomiska implantat ska ge det mest naturliga resultatet men hade varit intressant att höra vad ni har för erfarenheter! Bröstförstoring013Dela
Nelia05 jan, 2018Mellanrum implantatVad tycker du är bra mellanrum mellan brösten och hur stort mellanrum har du?Bröstförstoring05Dela
Gullan05 jan, 2018DubbelkonturLäste om risken för dubbelkontur nedtill vid bakomplacering om man har mycket egen vävnad och häng. Någon som har erfarenhet av det?Bröstförstoring00Dela