Rebell04 jan, 2018Illamående/spyrJa har aldrig varit sövd.. :/ mår man illa efteråt.. känner ju inte direkt för att spy när man är nyopererad!! Bröstförstoring05Dela
Rebell04 jan, 2018Känsel i bröstenHur upplever ni känseln i brösten efter bröstförstoring?! Bröstförstoring03Dela
misslarsson04 jan, 2018Tvätta håret med descutan?Hej! Ska opereras på nordiska kliniken och är osäker på om jag måste tvätta håret med descutan, står inget specifikt om att håret ska tvättas i papperna jag fick från kliniken men har läst andra som verkar tvättat håret med det ändå? Var på en konsultation på proforma också innan och där stor det att man inte behövde tvätta håret, är det olika på...Bröstförstoring03Dela
Shannon04 jan, 2018Att flyga hem efter bukplastik och bröstlyft/implantatÄr jag galen om jag opererar mig i Sthlm och sedan efter några dagar/en vecka flyger hem till norra Sverige? Det som oroar mig mest är smärtan efter bukplastiken. Snälla ni som har erfarenhet av detta, jag skulle gärna vilja få mer info från er om resan hem. Jag vill gärna operera mig hos Patrik Höijer på Nordiska Kliniken eftersom han är så om...Bröstförstoring02Dela
Serena201704 jan, 2018Bröstförstoring, tips?Jag skulle vilja ha tips på vilken klinik och vilken kirurg i Sverige som ni anser vara bäst! Jag har sedan länge varit intresserad av att operera mina bröst då jag är helt platt över bysten. Just nu fyller jag knappt en A kupa. Jag är ute efter ett slutresultat som liknar en ”full C-kupa” eller D-kupa. Jag har sett många fina resultat från en...Bröstförstoring04Dela
KallaFötter04 jan, 2018Narkos med tandställning?Hej! Är det någon av er som vet någonting eller själva har erfarenhet av huruvida man får ha fast tandställning under narkos? Har läst att man inte får ha i metaller som smycken, piercingar osv. Men har inte hört någonting om just tandställning..Bröstförstoring02Dela
SasssaM04 jan, 2018Hur går konsultationen till? Bröstförstoring.Jag ska på konsultation på Citadell hos Cosmo. :D hurra! Vad får man för frågor och hur går det till?Bröstförstoring07Dela
Hea04 jan, 2018Aps- kliniken eller BellaklinikenHar en liten fundering och tänkte jag kanske kan få lite tips och råd här. Jag har varit på konsultation hos Fredrik Gewalli på Aps- kliniken. Fick svar på de frågor jag hade och han lyssnade på mina önskemål och var lyhörd. Men så funderar jag på om man ska ta och jämföra med en annan klinik och då har jag tänkt på Bellakliniken. Är lite rädd att...Bröstförstoring03Dela
Rouge04 jan, 2018Hur långtid tar en konsultation?Hur långtid tar en konsultation ungefär?Bröstförstoring06Dela
Motivamini27503 jan, 2018Vart bör man boka konsultation i Stockholm?Jag tänkte boka konsultation på 2-3 olika kliniker/kirurger i Stockholm innan jag bestänmer vart jag ska boka OP. Vilken klinik och vilen kirurg kan ni rekommendera och varför? Vem skulle ni inte rekommendera? Målet är små naturliga bröst.Bröstförstoring010Dela