Marienina06 nov, 2017Storlek på implantat och förstoring innan barnHej! Jag ska förstora mina bröst och har bestämt med min kirurg motiva 450 ergonomix demi (eller full). Är dock väldigt osäker på storlek, då jag inte vill ha för stora bröst. Hur kände ni andra inför operation samt efter operation? Vill även ha skapligt naturliga bröst. Vill även veta hur era bröst blev efter amning ni som Har fått barn, oc...Bröstförstoring03Dela
fridahon06 nov, 2017Proforma clinic, bra? Finns ju en hel djungel med kliniker att välja på! Men har fastnat lite för proforma clinic. Någon som gjort sin bröstförstoring där? Är dom bra? Ge mig era erfarenheter :)Bröstförstoring01Dela
fridahon06 nov, 2017Finansiering med lån Jag har bestämt mig för en bröstförstoring nu efter att ha fått fem barn. Jag hade tänkt ta ett lån från medical finance, men i vilken ände börjar jag? Ansöker jag om lånet först, sen ringer kliniken, eller ringer kliniken och går på konsultation först? Och ni som tagit lån därifrån, fungerar det bra tycker ni? Bröstförstoring01Dela
Zimone2106 nov, 20175 v gamla Motiva Round full 375ccNu är mina Motiva Round full snart 5 v och är hur mjuka o sköna som helst. Ena bröstet lite större men det tror jag rättar till sig . Bröstförstoring014Dela
Aby06 nov, 2017Styva bröstvårtorNi som lagt snitt runt vårtgården vid förstoring eller lyft, hur reagerar era bröstvårtor/vårtgårdar efter op? Innan op så drog hela min vårtgård ihop sig när jag tex frös eller blev sexuellt upphetsad. Nu är det bara bröstvårtan som som blir styv, vårtgården händer det inget speciellt med. Jag har dock full känsel i båda vilket jag är otroligt tac...Bröstförstoring06Dela
Hedwig8905 nov, 2017NarkosJag är så otroligt rädd för narkosen. Jag har aldrig opererats mer än tagit bort leverfläckar. Har flera barn och är så rädd att dö ifrån dom när jag ska operera brösten. Hur verkar det? Är ju frisk förövrigt vad jag vet, är chansen stor att något hemskt händer? Behöver lite peppning och stöttning inför detta. Vill ju verkligen bli nöjd med mig sjä...Bröstförstoring012Dela
Addi05 nov, 20174,5 månaders motiva ergonomix *ny bild* kliar massa!! Hej, är det någon annan som upplever att det kliar så långt efter op?? Har kliat till o från ändra från början... Det är för ändringar i mitten av brösten/bröstkorgen men även lite under och runtom.... Man kan väl inte va allergisk mot implantaten liksom??? Bröstförstoring04Dela
dinadina05 nov, 2017Bada och bastaNågon som vet när man får börja bada i klorvatten och basta? Har gått 4 veckor sedan opertion men jag tejpar fortfarande mina ärr (ska göra det i 3 mån)Bröstförstoring04Dela
J_Nilsson05 nov, 2017Varför får man töjda fickor?Hej! Undrar varför problemet med töjda fickor uppstår och om det är vanligare med något speciellt sorts implantat? Eller om det inte har någon betydelse? Tack på förhand! :)Bröstförstoring07Dela