Sess8419 okt, 2017Proforma, Örjan, Magnus el Said?Hej! Ska boka in konsultation på Proforma för bröstförstoring, men har hört så gott om både Örjan, Magnus och Said..kan ju inte välja vem jag vill ha. Så dela gärna med er om era erfarenheter! :) Bröstförstoring03Dela
Lillafrur19 okt, 2017HJÄLP! Huden släpper?!Jag bytt från 450cc till 650cc och brösten är väl sisådär 16 dgr. Jag har fått ordination från kirurg på återbesök at massera brösten och nu känns det som huden mellan brösten - i klyftan SLÄPPER?! Är det möjligt? :( Ska såklart maila min kirurg också men tänkte någon med erfarenhet? Vad jag förstår är det i princip omöjligt at åtgärda om...Bröstförstoring011Dela
Zimone2119 okt, 2017Lägga upp bild Jag har en profil bild men hur lägger jag in galleribilder ? Jag är bara brons medlem än så länge Bröstförstoring02Dela
Zimone2119 okt, 2017Bröstvårtor kikar nedåt 2 veckor o 2 dagar sedan Op. När slutar bröstvårtorna kika nedåt ? Ser dom knappt Bröstförstoring07Dela
sofiemaria19 okt, 2017Frågor under konsultationHej! Ska till Mattias på Nordiska Kliniken nu på tisdag 24/10 för konsultion. De gäller bukplastik, bröstförstoring samt lyft. Vad finns de för frågor som är viktiga att ställa? Bröstförstoring01Dela
Th3ssan19 okt, 2017Sjukskrivning inom äldreomsorgenJag jobbar inom äldreomsorgen på ett boende på en väldigt tung avdelning. Ni andra med liknande jobb, hur länge var ni sjukskriva? Jag ska börja jobba nu på tisdag, 2,5 vecka efter op. Kan fortfarande bara ta en promenad på ca 15 minuter innan det känns som att implantatet är Påväg ut på vänster sida. Höger sida har varit bra ett tag. Klarar inte...Bröstförstoring02Dela
S_andra7818 okt, 2017Korrigering? Vad är kriterierna? Bytte mina 500 cc från 2004 till 825/925 i mars i år. Enligt Johan på bellakliniken i Helsingborg skulle resultatet bli kanon utan lyft. Och till viss del har han rätt. När bh-n är på :) Båda brösten har en lite märklig form, ser nästan platta ut från sidan, med ett lustigt underhäng. Är detta nåt man kan få korrigerat ? Med facit i hand skulle j...Bröstförstoring02Dela
Killerbee18 okt, 2017Råkat sola ärren, hjälp!!Hej! Jag spenderade nyligen 4 dagar i Portugal för sol & bad. Jag har då som alltid haft tejp på ärren, och känt efter ofta så att bikini överdelen också täcker. Nu när jag kom hem och skulle byta tejp, så inser jag att det vänstra ärret har blivit mörkt?!? Medans det högra är fint och ljust. Har jag råkat få sol på det vänstra nu? Kommer det al...Bröstförstoring03Dela