Rossara16 sep, 2017Sophiahemmet Någon härinne som har opererat sig på Sophiahemmet? Hos Leif Gylbert?Bröstförstoring00Dela
Jenny22116 sep, 2017Ingång under brösten elr armhålornaHej, jag har tänkt mycket på om man ska gå in under brösten eller via armhålorna vid bröstförstoring. Vet ni några för- och nackdelar med att gå in via armhålorna? Vill helst gå genom armhålorna pga ärren som blir. Tack på förhand :)Bröstförstoring016Dela
Mnlsn16 sep, 2017Hjälp!!! Dubbelbröst??Hej hörni, jag har lite panik :-( nu när jag satt framför spegeln och råkade spänna bröstet så ser jag att jag får dubbelbröst på vänster sida? Har sett liite tendens till att dubbelbröst men nu syntes det verkligen jätte tydligt :-( gjorde bröstförstoringen för mer än 4 månader sedan. Men för ungf 2 veckor sedan mailade jag Patrik om att jag h...Bröstförstoring02Dela
Mollymy16 sep, 2017Motiva eller Mentor, vad är skillnaden?Ja, vad är skillnaden på Motiva eller Mentor? Tycker det är en djungel det här.. På min konsultation var det endast prat om Mentor då sköterskan sa att det var implantaten som dom hade haft minst komplikationer med.. Men när man tittar på bilder här tycker jag det är vääldigt många som har Motiva ?Bröstförstoring03Dela
Tjoho16 sep, 2017Hjälp!! Svidande smärta i ena bröstet?!Hej fina ni! Jag behöver er hjälp, det är så att sen dag 2 efter min operation (opererades den 12e) så har det uppkommit en brutal svidande smärta i sidan på min högra sideboob? Det kommer när jag anstränger muskeln på något vis, ibland när jag har armen i ett visst läge och varje gång jag hostar/skrattar. Det känns som att någon skär i bröstet n...Bröstförstoring03Dela
MSP16 sep, 2017Mellanrum mellan bröstenJag har inget mellanrum mellan mina bröst. Dom går lixom ihop högst upp.. Jag tycker att det är fint när det finns ett mellanrum mellan brösten. Någon som haft liknande och vet om kirurgen kan skapa ett mellanrum samtidigt som man gör en bröstförstoring och lyft? Bröstförstoring02Dela
MSP16 sep, 2017Egen vävnad fördel nackdel?Jag planerar ett bröstlyft med implantat. Jag har en hel del egen vävnad. (Vet dock inte hur mycket, men fyller ut nu storlek 80c.) Vad finns det för fördelar nackdelar med egen vävnad vid bröstlyft och förstoring? Bröstförstoring03Dela
Glimma15 sep, 2017Nya bilder 1 år efter full bukplastik och bröstförstoring med 450cc Motiva Ergonomix HPNu har det gått ett helt år sedan min operation. Jag kunde inte vara nöjdare över min mage, den är sååå fin och älskar naveln. Enda tråkiga är att jag saknar känsel i större delen av magen men det kan jag leva med. Brösten är jag fortfarande kluven till. Vissa dagar gillar jag dem, andra önskar jag att jag tagit mindre implantat och åter vissa dag...Bröstförstoring014Dela
Jennifer9615 sep, 2017Mentor 400ccVar på konsultation igår, bestämde mig för runda mentor 400cc. Någon som har haft A/liten B kupa innan op och lagt in 400cc? Vad fick ni för kupa efter op? Har ni bilder jag kan få se? Op 28/9, tacksam för svar/bilder som kan göra mig mer säker på mitt val!Bröstförstoring00Dela
J_Nilsson15 sep, 2017Motiva Round eller Ergonomix?Hej! Jag har bokat en tid för konsultation hos Johan Nordqvist i slutet av september. Man läser mkt om olika kliniker och olika implantat men då många vänner varit på Bellakliniken så väljer jag att iaf börja där och se vad jag tycker. Jag är mest nyfiken på era erfarenheter av just Johan och Bellakliniken och vilket typ av implantat ni valt och...Bröstförstoring05Dela