Sussie31 aug, 2017Motiva eller Mentor?Hej alla där ute! Hur resonerar ni kring val av tillverkare? För o nackdelar för Motiva eller Mentor?Bröstförstoring01Dela
May8831 aug, 2017Före/Efter bilderHej! Jag har precis blivit medlem här på POF och har därför inte tillgång till att se några bilder. Ska själv opereras hos akademikliniken den 12 september och har tittat mycket på deras för/efter bilder på hemsidan. Vet ni om dom enbart lägger upp dom mest lyckade resultaten på hemsidan, eller om allas bröst-bilder läggs upp? Jag är bara så impone...Bröstförstoring03Dela
Tittii31 aug, 2017Något som bytt till större inplantat och blivit av med sin ripplingVar på återbesök idag och min kirurg rekommenderade mej att byta inplantat med större volym! Någon som har erfarenhet kring detta?Bröstförstoring05Dela
Betsii31 aug, 2017Motiva round snart 11 månader!Då va tuttisarna snart ett år! Sjukt va fort tiden gått! (Lagt in en ny bild från idag!) Enda komplikationerna jag haft är ett ärr som vart infekterat efter ett par månader och så har jag fått rippling på insidan av båda. Är annars sjukt nöjd! Även om lite större inte hade skadat Haha! Måste säga att det är det bästa beslut jag gjort!! Minns...Bröstförstoring019Dela
Tuttsara31 aug, 2017Rökning och läketidenJag vill veta lite om det finns någon i forumet som har rökt under läketiden. Hur har det påverkat er? Läst om att det försämrar läkningen och dröjer på läketiden. Jag försöker ju trappa ner så mkt som möjligt men att sluta helt och håller under 5 veckor känns som en mardröm. Hjälp mig ..Bröstförstoring05Dela
Fint31 aug, 2017bh efter bröstförstoringHej kan ni använda bh som ni har innan bröstförstoring? Jag prova mina vet inte om passa eller få man använda dem igen! Kanske n gångBröstförstoring02Dela
kveiten31 aug, 2017Läkningstid? Vill gärna hör hur länge folk behövt vara borta från jobb efter bröstförstoring (under muskeln, via bröstvecket)? Bröstförstoring02Dela
May8831 aug, 20173D vad ska jag titta på - form eller storlek?Hur verklighetstrogen är en 3D bild? Jag har väldigt små (icke hängande och relativt välplacerade) bröst och har inga barn. Planerar att lägga in anatomiska 390cc implantat. Har tittat på bilder av andra med liknande små bröst som har lagt in anatomiska implantat och fått fina ski-slope kurver på brösten (med rak överkant och rundad underpol). På...Bröstförstoring01Dela
Emelie9031 aug, 2017Bröstförstoring via bröstvårtanNågon här som gjort bröstförstoring via bröstvårtan? Jag hade ett häng på 22 och 23 cm så kirurgen rekommenderar ett litet lyft via bröstvårtan... Har ni bilder? Länge ärren fint? Bröstförstoring00Dela
Corsair31 aug, 2017Vänner som inte stöttarSom rubriken lyder, hur har ni hanterat detta? Jag är jättetaggad på min operation och min mamma och sambo stöttar mig men när jag berättade för min närmsta vän satte hon sig på tvären. Det känns väldigt tråkigt och drar lite ner den glada känslan jag fått efter att ha bokat operationen. Bröstförstoring05Dela