annie9125 aug, 2017Bild på ärr, ankarlyft Hej! Har lagt upp bild på ärren som idag är 10 dagar gamla. Skriv gärna vad ni tycker! :)Bröstförstoring07Dela
Jojjan8625 aug, 2017BröstbandHej Jag gjorde min bröstförstoring 19/8 Och var på uppföljning igår allt såg bra ut men mitt vänstra bröst behöver komma ner lite fick ett bröstband men hur ska jag få till bandet så inte det trycker på det högra bröstet som inte behöver komma ner mer? Säter jag det snett så blir inte det bra kan jag sätta det som det ska utan att det " fö...Bröstförstoring09Dela
anderssonb25 aug, 2017Nålrädd, narkosrädd...Funderat länge på om jag ska genomgå en bröstförstoring, men nålar och just tanken på att bli nedsövd och att genomgå en operation är det som hindrar mig. Jag har pratat med släkt och vänner men ingen av de har varit rädd för just den biten av operationen. Är det någon som känner igen sig? Tacksam för svar.Bröstförstoring01Dela
Fiddelie25 aug, 2017Cpg 332 anatomiska mentor implantatMin kirurg rekommenderade Cpg 332 anatomiska mentor implantat men jag tycker de ser så avlånga ut, han menade att längden gör att det fyller up ut bättre upptill. Någon som har dessa som vill dela med sig av erfarenhet/visa bild?? :) Bröstförstoring01Dela
anrli25 aug, 2017Överkänslig mot läkemedelJag gjorde min bröstoperation för tre dagar sen. Jag vet att min kropp är superkänslih mot allt. Efter operationen mådde jag jätteilla och spydde tre gånger (troligtvis av narkosen isamband med smärtstillande). Igår gick det bra. Jag har hittills idag på 3 timmar spytt fyra gånger. Det gör så ont och jag märker att brösten svullnar upp mer. Jag...Bröstförstoring04Dela
carinakarlsson24 aug, 2017BellaklinikenHej om två veckor opereras jag på Bellakliniken i Helsingborg. 44800 kostade operationen. Är det någon som vet om det tillkommer några extra kostnader? Som medicin eller läknings BH som du får betala på plats när man är där?Bröstförstoring01Dela
Tuttlisaan24 aug, 2017Byte till större implantatHej tjejer! Tänkte höra med er om det är någon är som har bytt till större implantat? Opades för 3 år sedan men är nu extremt missnöjd med storleken så ska på konsultation nu den 1:a september och se vad kirurgen säger. Hur bestämde ni er för hur mycket ni ville gå upp i strl? Super tacksam för svar! Bröstförstoring05Dela
increasedsense24 aug, 2017Bröstförstoring 28/8 Nu närmar det sig, äntligen! Skall göra min första efterlängtade bröstförstoring på måndag (28/8) på Art Clinic i Göteborg! Jag har många tankar, funderingar och förhoppningar trots att många frågor blivit besvarade utav både andra som gjort implantat men också min kirurg. Jag tänkte att jag skulle, för dem som vill, uppdatera i denna tråden (o...Bröstförstoring09Dela
jossogirl8124 aug, 2017dränering??? När och vad är era upplevelser vid byte av implantat?Hej alla underbara kloka "tuttisar" jag kommer att byta ut mina 4 år gamla implantat den 5/10, på grund av att ett av dem har spruckit. Nu undrar jag hur vanligt det är att man måste gå med dränage efter implantatbyte? Jag tänkte inte vara borta från jobbet mera än 2 dagar...så jag hoppas på att varken ha allt för ont eller behöva ha dränage. När m...Bröstförstoring02Dela
Emelie9024 aug, 2017Bröstförstoring när man har stora vårtgårdarJag har stora vårtgårdar när vårtorna inte är styva om man säger. Hur blir det då när man gör en förstoring? Då borde väl vårdgårdarna bli utdragna?? Jag har lite komplex över mina vårtgårdar om jag ska vara ärlig, tycker de ser fördärvliga ut! Så väldigt rädd att de kommer bli ännu större nu :( Någon som gjort operation som har stora vårtgå...Bröstförstoring07Dela