Solvig01 sep, 2016Komplikationsfri bukplastikNågon som gjort bukplastik och är utan komplikationer? Var och vem gjorde den isf? :)Bukplastik04Dela
AnnaSofia31 aug, 2016Bukplastik och bröstförstoring på StrandklinikenHej! Finns det någon här som har gjort bukplastik och bröstförstoring på Strandkliniken och som vill dela med sig av sina erfarenheter? Nöjd? Missnöjd? Tacksam för svar!Bukplastik00Dela
SnowY27 aug, 2016Rida häst efter bukplast opHej! Nästa veckan ska jag göra en bukplast op (utan fetsugning och snitt från höft till höft) och jag håller också på med att utbilda min häst. Hur länge till man får/ska börja sätta ridningen igång igen? Hör allt från 6 veckor till 12 veckor och tycker att det är lite en för bred span. Någon som har en ide om det? Tack!Bukplastik05Dela
Emma8625 aug, 2016Gördel efter bukplastikHej! Ska göra en bukplastik på AK i Gbg om 3 veckor och funderar lite över vad för typ av gördel man får efter op. Har sett att en del kliniker kör med dubbla, både den långa, lite tunnare med ben och en kortare, styvare direkt över buken. Någon som vet vilket de kör med där så jag vet vad jag har att vänta? Vi pratade om gördlar och korsetter på...Bukplastik01Dela
e-licious24 aug, 2016Stor bukplastik Västra götaland, någon?Hej jag undrar om någon kan rekomendera en bra klinik i västra götaland på bukplastik? Bukplastik00Dela
Annapanna24 aug, 2016Berätta på jobbetHej! Hur och när berättade ni för chefen och kollegorna om er kommande op och sjukskrivning? Hur var reaktionerna? Jag har bokat en konsultationstid i oktober och om allt går som det ska så blir jag opererad mellan 5-20 dec. Vill dock nämna detta ganska snart, så att de är beredda på det med tanke på uppbackning av mitt marknadsansvar. Känns l...Bukplastik022Dela
Annapanna17 aug, 2016Erfarenhet av Gunnar Kratz?Vill göra ett ankarlyft (utan implantat) och en full bukplastik. Finns det någon som gjort detta hos Gunnar Kratz? Eller gjort ingreppen? Var ni nöjda med resultatet? För/nackdelar? Erfarenhet av Plastikakademin eller Gunnar? Tack på förhand!!Bukplastik08Dela
Annapanna16 aug, 2016Hur man mår efter operation?Hej! Undrar hur ni som gjort både bukplastik och bröstlyft samtidigt mådde efter operationen? Vet att det är vanligt att man kombinerar dessa ingrepp. Känner mig väldigt säker på mitt beslut men är nyfiken på att höra hur det gått för andra? För/nackdelar? Tack på förhand! AnnaBukplastik00Dela
Annapanna14 aug, 2016Någon med erfarenhet av Gunnar Kratz?Hej allihopa! Är ny på forumet och fick för en vecka sedan tid för konsultation hos Gunnar Kratz på Plastikakademin i Linköping den 24 oktober. Långt fram, men då han är populär så då tar det längre tid. :) Det jag tänkt göra är en full bukplastik och ett bröstlyft (utan implantat). Nu är det många frågor som kommer igång... -Någon med erfaren...Bukplastik03Dela
Glimma14 aug, 2016Hur mådde ni ca 12 dagar efter bukplastik?12 dagar efter min bukplastik ska jag på återbesök. Funderar lite över hur jag kommer att må då - vad jag orkar och klara av när det gäller resan tex. Gå 1-2 km från tåget till/från kliniken? Hur mådde ni?Bukplastik03Dela