3skatter14 feb, 2016Vem gör snyggast navlar i Göteborg??Ja som rubriken lyder, vem gör snyggast navlar efter en stor bukplastik i Göteborg enligt dig? :-) Bukplastik00Dela
Wallan14 feb, 2016Vi som precis gjort bukplastik. Ska vi följas i vår förbättring?Tänkte att jag öppnar en tråd för oss som nyss gjort vår bukplastik. Vi kan peppa varann. Ge varandra råd. Och samtidigt är det ju kul att följas mot målet. Jag gjorde min op i torsdags. Är på min tredje dag idag. Och en så länge är jag i soffläge. Tar mig till toa. Får hjälp med det mesta av mannen. Längtar tills det ska kännas bättre. K...Bukplastik00Dela
malinsofie13 feb, 2016Extremt känslig hud på magen efter op?!?Jag opererades för 17 dagar sen, smärtan är borta och jag kämpar för att gå rakt. Det känns som om hela magen stramar, det går att sträcka ut men efter ett tag märker jag att kroppen automatisk böjer sig. MEN! Ikväll när jag tvättade byxgördeln och hade den andra på mig var det mycket lättare att sträcka på mig! Jag upptäckte att det som känns...Bukplastik02Dela
Ina2213 feb, 2016Buk o bröst plastik 16 vDet har nu gått 16 veckor. Och jag tänkte uppdatera er hur läkningen fortgår. Sväller kan jag fortfarande göra, efter träning, ätit för mycket eller vid mens. Kör träning på min crosstrainer ca varannan till var tredje dag. Mellan 60 o 90 min / pass. Körde plankan 2 dagar men på tredje dagen brände och sved det fruktansvärt i ärret/magen så jag slu...Bukplastik04Dela
Jordgubben8213 feb, 2016Smärta efter bukplastik vs KejsarsnittHej! Undrar om någon gjort både stor bukplastik och kejsarsnitt. Vilket har man mest ont efter? Bukplastik011Dela
Jordgubben8212 feb, 2016Vilka symtom kan delade magmuskler ge???Hej alla! Jag har delade magmuskler och har ju jätte stora problem med magen men aldrig trott det kan vara pga detta, men efter min konsultation i går så började jag undra om jag kan bli bra om jag skulle få igen magmusklerna. Jag har alltid svullen magen som en limpa på magen äter jag blir den ännu mer svullen, även om jag lagt om hela kosten för...Bukplastik011Dela
Jordgubben8211 feb, 2016Var det värt en bukplastik? (Bild)Hej! Var på konsultation i dag ang bröstlyft och magen. Hade hoppats på en mindre bukplastik skulle räcka, men mina magmuskler var så delade och han sa jag behövde en stor bukplastik med att sy ihop magmusklerna. Har tre kejsarsnitt bakom mig och efter dom har man ju svin ont. Hur ont har man efter en stor bukoperation? Är det värt pengarna? Kan ma...Bukplastik02Dela
3skatter11 feb, 2016Ni som gjort bukplastik i Göteborg, var och är ni nöjda?Hej! Efter två graviditeter (varav den senare en tvillinggraviditet) så har jag en del överskottshud. Dels skrynklig vid sidan av och ovanför naveln och dels en "limpa" ovanför snittet (andra förlossningen var via kejsarsnitt) som är en kombo av hud och underhudsfett. Så, jag tänkte genomgå en stor bukplastik och undrar vilka kliniker (i Göt...Bukplastik01Dela
Orange10 feb, 2016Nyopererad!Ligger nyopererad efter en kombinerad full buk och bröst på citadellkliniken. Mår faktiskt oförskämt bra (ta i trä!) Känner inget i brösten men lite i mitten av magen. Det har bara gått sex timmar så jag inser att jag är full av smärtlindring, men jag ör glad att det känns så här just nu. Tog bort 500g vävnad från magen och brösten känns iallafall...Bukplastik05Dela
perfectlymee09 feb, 2016Bukplastik - ni som har astma, diabetes?Hej! Ska göra en bukplastik inom 3 månader. Undrar hur ni gjort som haft "lätt" diabetes och "lätt" astma? Har även alopecia. Samtliga är dock inte problematiska och tar inte massa tabletter varje dag. Bukplastik00Dela